معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که با وجود بارش برف و مه‌آلود بودن برخی مناطق کوهستانی، همه جاده‌های استان باز و تردد در آن‌ها بدون وقفه جریان دارد.

تردد در جاده‌های برفی و مه‌آلود گلستان برقرار است

به گزارش گلستان24؛غلامرضا بیکی اظهار داشت: گروه های راهداری از شب گذشته با دریافت گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان در راهدارخانه ها مستقر شده و آماده ارایه خدمات به رانندگان هستند.

وی بیان کرد: طبق گزارش دوربین‌های نظارتی، بارش برف در مناطق کوهستانی درازنوی کردکوی از صبح امروز آغاز شده اما مانعی برای حرکت خودروها ایجاد نکرد.

بیکی اضافه کرد: امسال ۳۲ گروه راهداری با بهره گیری از ۳۴۰ نیرو و ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک در ۲۳ راهدارخانه گلستان به کار گرفته شدند.

به گفته وی تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها شبانه روزی فعال است.

استان گلستان دارای ۵ هزار کیلومتر جاده است که محورهای کوهستانی آن ۵۵ گردنه برف گیر دارد.

طبق گزارش هواشناسی گلستان، سامانه سرد و بارشی از شامگاه دیشب (دوشنبه) این استان را تحت تاثیر قرار داده و پیش بینی می شود در نتیجه فعالیت آن دمای گلستان تا ۸ درجه کاهش یابد.

گلستان در کرانه شرقی دریای خزر که از لحاظ آب و هوایی هفت اقلیم از ۱۳ اقلیم دنیا را دارد از شمال با کشور ترکمنستان، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از غرب با مازندران همسایه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار