گلچین از حضور پر رنگ مردم از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان خبر داد و گفت: در سه روز اول نمایشگاه نیمی از بن های درنظر گرفته شده کتاب به فروش رفت.

حضور پر رنگ مردم در نمایشگاه کتاب گلستان/ توجه ویژه استاندار گلستان به حوزه فرهنگ

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد گلچین» شب گذشته (چهارشنبه 27 آذر) در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در جمع خبرنگاران گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از (۲۴ آذر) در نمایشگاه بین المللی گرگان آغاز به کرد و تا ۲۹ آذر ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به حضور پر رنگ مردم در نمایشگاه، افزود: در نخستین روز نمایشگاه ۹۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بن کتاب فروخته شد.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای روز اول نمایشگاه تا سومین روز از مجموع 800 میلیون تومان بن در نظر گرفته شده، 400 میلیون تومان بن به فروش رسید.

 

گلچین اظهارامیدواری کرد: انتظار داریم در روزهای پایانی نمایشگاه استقبال مردم گرم تر باشد.

 

وی با اشاره به تفاوت نمایشگاه امسال با سال قبل، اظهارداشت: امسال در چینش غرفه ها تدابیری اندیشیده شده که از فضای نمایشگاه حداکثر استفاده شود و همچنین ساعت نمایشگاه نسبت به سال های قبل افزایش یافته و از ساعت 11 صبح تا 20 شب نمایشگاه دایر است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به تمدید نمایشگاه کتاب گلستان تا (29 آذر)، گفت: به دلیل بهره مندی بیشتر ناشران و مردم از نمایشگاه با نظر ستاد برگزاری، یک روز نمایشگاه تمدید شد تا مردم ۶ روز از این فضا استفاده کنند.

 

وی، برگزاری نشست فصل کتاب، رونمایی کتاب، کارگاه های آموزشی و نقد کتاب و غیره را از برنامه های جنبی نمایشگاه برشمرد.

 

گلچین با اشاره به توجه استاندار گلستان به حوزه فرهنگ، افزود: تا کنون استاندار سه بار از نمایشگاه بازدید کردند که نشان دهنده توجه ایشان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر و ۷۳ هزار و ۹۷۰ عنوان کتاب تا (29 آبان) از ساعت ۱۱ صبح تا 20 شب در محل نمایشگاه بین المللی گرگان برپا است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار