مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، گفت: مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های گلستان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان برگزار شد.

مسابقه کتابخوانی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمود غریب آبادی، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ گفت: اداره کل کتابخانه های استان گلستان همچون سال های گذشته در این دوره از نمایشگاه نیز حضور دارد.

 وی برگزاری مسابقات کتابخوانی را یکی از مهمترین فعالیت های غرفه اداره کل کتابخانه های استان گلستان دانست و افزود: در این دوره نیز با برپایی این رویداد ارزشمند سعی و کوشش ماندگاری را در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه لازم برای شکل گیری عادت به مطالعه صورت گرفت.

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همچون مشاوره در حوزه کتاب، رونمایی کتاب، نقد کتاب، نشست کتابخوان، امکان عضویت رایگان، مسابقات نقاشی برای کودکان، تفاهم نامه همکاری با ادارات، دعوت از نویسندگان استانی و معرفی سامانه سامان به خدمات دهی فرهنگی در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فعالیت خواهد کرد.

 وی در خاتمه، گفت: برای اینکه سرانه مطالعه کتاب در بین سنین نوجوانان و جوانان افزایش دهیم می طالبد همه دستگاه های دولتی ورود پیدا کنند.

یادآوری می شود سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان  از ۲۴ تا ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان به کتاب خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار