رئیس بانک شهر گرگان خبر داد:

رئیس بانک شهر گرگان از توزیع هشت هزار و ۵۰۰ بن کارت آفلاین در نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد.

توزیع ۸۵۰۰ بن کارت در بین مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، هادی جمال لیوانی در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان اظهار کرد: بانک شهر برای چهارمین سال متوالی یکی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب به شکل کشوری است و ما هم در سال چهارم مسئول توزیع بن کارت در نمایشگاه کتاب گلستان هستیم. 

وی افزود: از آنجایی که در گلستان استقبال از نمایشگاه کتاب بیشتر از استان های دیگر است و با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی با سایر استان ها فرق دارد سعی کردیم امسال با امکانات بیشتری وارد این نمایشگاه شویم، به همین دلیل تعداد کانترها را به ۷ عدد افزایش دادیم و تعداد بن کارت ها را شکاندیم تا به افراد بیشتری بن تخفیف تعلق گیرد. 

جمال لیوانی با بیان اینکه امسال بن کارت ها در قالب کارت های ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی عرضه شد، گفت: برای نخستین بار بن کارت ۱۵۰ هزار تومانی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در نظر گرفتیم. 

رئیس بانک شهر گرگان از اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ بن کارت به نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد و تصریح کرد: امسال مجموعا هشت میلیارد ریال بن به نمایشگاه کتاب گلستان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص یافته بود. 

جمال لیوانی گفت: تا روز پنجم نمایشگاه هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بن به فروش رفت و از آنجایی که استاندار گلستان این نمایشگاه را یک روز تمدید کردند ما سعی کردیم مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال را برای روز آخر در نظر بگیریم تا به همه مراجعه کنندگان بن تعلق بگیرد. 

وی با اشاره به نظم توزیع بن کارت ها و تشکیل نشدن صفوف طولانی برای دریافت بن اظهار کرد: سال های گذشته مدت زمان نمایشگاه در دو شیفت بود اما امسال وقفه ای بین ساعت برگزاری نمایشگاه نداشتیم و همین امر موجب شد ترافیکی وجود نداشته باشد.

جمال لیوانی گفت: از آنجای که نمایشگاه کتاب گلستان نمایشگاه شلوغی است امسال این تدبیر را اندیشیدیم که از بن کارت افلاین استفاده کنیم. مزیت این کارت ها این است که در زمان صدور آن زمان صرفه جویی می شود و زیر یک دقیقه به مراجعه کنندگان تحویل داده می شد و همین امر موجب رضایت شهروندان شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار