فرماندار شهرستان آق قلا گفت: کتاب خود یک امر به معروف و نهی از منکر است که مطالعه آن اثرات خوبی برای فرد در پی خواهد داشت.

کتاب خود یک امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، امیرشیر توماج، فرماندار شهرستان آق قلا، در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان، کتاب را غذای معنوی برای روح انسان دانست و گفت: کتاب جزو یکی از کالاهای ماندگار برای انسان محسوب می شود که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز با وجود فضاهای مجازی برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از کارهای ارزشمند و بزرگی است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صورت گرفته است و می طلبد همه دستگاه ها پای کار بیایند و از این کار فاخر حمایت کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه در گذشته ۱۲ سال حرفه کتاب فروشی را دنبال می کرده، اظهار کرد: کتاب خود یک امر به معروف و نهی از منکر است که مطالعه آن اثرات خوبی برای فرد در پی خواهد داشت.

وی یادآور شد: برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه کتاب در سال های آینده نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زمان و برنامه خود را از قبل اعلام کند تا مردم برنامه ریزی کامل و دقیقی در این خصوص داشته باشند.

توماج با اشاره به اینکه کتابخانه شهرستان آق قلا در سیل اخیر دچار خسارت شد، اظهار کرد: برای ساخت این نهاد عمومی مبلغ صد و ۴۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی در نظر گرفته شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار