قادری گفت: قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در استان گلستان به منظور رفع موانع و مشکلات سیل زدگان تاکنون ۳۰ جلسه برگزار کرده است.

برگزاری ۳۰ جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدرضا قادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به سیلی که در ابتدای سال 98 شاهد بودیم برخی از شهرها و روستا به مدت 40 روز دچار سیلاب شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: در راستای پیگیری امورات مربوط به حادثه سیل و مدیریت بهتر بحران به وجود آمده در کشور و همچنین رفع موانع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در کشور قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و به دنبال آن در استان هایی که دچار خسارت های ناشی از سیل شده بودند تشکیل شده است.

قادری یادآور شد: در استان گلستان قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تشکیل شده و جلساتی نیز به صورت مستمر در این قرارگاه برگزار می شود.

وی گفت: تقریباً هر هفته این جلسات با حضور استاندار گلستان و دستگاه های اجرایی از قبیل جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت های برق، گاز و آب و ... برگزار می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان متذکر شد: در این جلسه موضوعات و موانع در بخش هایی مثل کشاورزی، دامداری و مسکن مطرح و با همفکری در این جلسات موانع با ارائه راهکارهای لازم برطرف می شود.

قادری افزود: قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در استان گلستان به منظور رفع موانع و مشکلات سیل زدگان تاکنون ۳۰ جلسه برگزار کرده است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار