ضمیر گفت: سردار معروفی یکی از عوامل نجات دهنده آق‌قلا در سیل دوم بود.

سردار معروفی یکی از عوامل نجات دهنده آق‌قلا در سیل دوم بود

به گزارش گلستان۲۴؛ «امانگلدی ضمیر» امروز (چهارشنبه ۲۲ خرداد) در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح مجتمع آبرسانی چناران شهرستان مراوه‌تپه اظهار کرد: ان‌شا الله امیدواریم بتوانیم در سایه پشتیبانی علمای دین به وحدت جامعه کمک کنیم.

سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه ادامه داد: عزت و افتخار ما رفتن در مسیر است که علمای دین در مسیر رسول مکرم اسلام پیروی می‌کنند.

ضمیر گفت: در نزدیک سه ماه همراه با سردار معروفی در آق‌قلا فعالیت می‌کردیم ارتباط فرمانداران با سپاه رابطه تنگاتنگی است و وظیفه داریم با همه نهادها از جمله سپاه هماهنگ باشیم.

وی  با بیان اینکه خدمت سپاه را در بحران‌های به وجود آمده دیده‌ایم، گفت: در سیل دوم با وجود اینکه قول داده بویم که مقاومت کنیم بسیار ناراحت و نگران بودیم و سه شبانه‌روز گروه های جهادی پرتلاش بودند.

سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه تاکید کرد: به فرماندهی سردار معروفی گروه‌های جهادی مجاهدت کردند تا بتوانند سیل دوم را کنترل کنند و سردار معروفی یکی از عوامل نجات  شهرستان آق‌قلا از سیل دوم بود.

ضمیر افزود: خدمت در مراوه‌تپه برای من بسیار افتخار است و چند پیشنهاد برای ادامه فعالیت و خدنت داشتم و با افتخار این شهرستان  را انتخاب کردم.
وی بیان کرد: امیدواریم در سایه وحدت و همراهی همه اقشار بتوانیم مشکلات اولیه مثل آب، راه و برق و گاز را حل کنیم.

سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه تاکید کرد: با همت قرارگاه پیسرفت و آبادانی سپاه و مشارکتی که وجود دارد ابن مسائل را برطرف کنیم.

/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار