به قلم محسن رایجی:

شهدا آمده‌اند که بگویند حق رای ثمره خون ماست، مبادا امانتی که در اختیار دارید را با نا آگاهی و اطلاعات ناکافی به تباهی بکشید.

با نا آگاهی و اطلاعات ناکافی خون شهیدان را به تباهی نکشیم / اگر میدانید قادر نیستید به مردم خدمت کنید انصراف دهید

به گزارش گلستان24، بی‌گمان ساختن حماسه سیاسی بدون ‌بصیرت شاید خود مهم‌ترین چالش در برابر نظام اسلامی باشد. حماسه سیاسی و هر هیجان و تحرک اجتماعی بزرگ و تاثیرگذار زمانی می‌تواند ارزشی باشد که در چارچوب معیارهای ارزشی عقلانی و اسلامی قرار گیرد وگرنه نفس حماسه‌آفرینی نمی‌تواند یک ارزش تلقی ‌شود. بنابراین، انتخاب صالح و اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که می‌خواهند مسئولیت بزرگ را به عهده گیرند نقش اساسی در خلق حماسه ارزشی دارد.

انسان با توجه به اختیاری که خداوند متعال به او عنایت کرده است می تواند سرنوشت فردی و اجتماعی خود را انتخاب کند و یا با نوع انتخاب خود سرنوشت خود را تغییر دهد.

«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»؛ به درستی که خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا اینکه آنها خود حالشان را دگرگون سازند.

 

انتخابات

 

بنابراین انسان ها می توانند با توجه به عملکرد مثبت یا منفی خود سعادت یا شقاوت را در زندگی برای خود رقم زده و از آن بهره برده و یا در آن گرفتار آیند.

از بیانات مقام معظم رهبری می توان ویژگی های یک فرد اصلح،به عنوان معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور مطلوب اقدام کنیم.

1.تهذیب اخلاقی(نپرداختن به حاشیه ها)2.توان اجرایی(همت جهادی)3.قانون مداری4.مقاومت در برابر دشمن5.دانستن درد مردم6.حکمت و تدبیر7.سلامت مالی در تبلیغات

شهدا دیروز احساس تکلیف کردند، آنان در آن برهه از زمان جان برکف به میدان رفتند تا ریشه ظلم و بیداد را در پیروی از خط سرخ حسینی بخشکانند و از میان آنان، شهدای گمنام سال‌ها در گمنامی با خدای خود خالصانه صفا کردند.

شهدا آمده‌اند تا بگویند ای مردم حواستان جمع  باشد ما در زمان خودمان به نیابت از شما برای حفاظت از دین خدا، ولایت و انقلاب به میدان رفتیم از جان گذشتیم، نکند امروز شما که داعیه پیروی از شهدا را دارید، لحظه‌ای در این زمینه غفلت کنید.

دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از حریم ولایت در این دوران شبهه ناک، دفاع از مظلومین و مسلمین جهان و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل و وهابیت را از موارد مورد تاکید شهدا است.

شهدا آمده‌اند که بگویند حق رای ثمره خون ماست، مبادا امانتی که در اختیار دارید را با نا آگاهی و اطلاعات ناکافی به تباهی بکشید.

ما مردم مومن و انقلابی وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و با کسب آگاهی، فرد اصلح را برای پیشبرد نظام اسلامی انتخاب کنیم.

پیام شهدا به کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار مهم است  شهدا از کسانیکه قصد ورود در این عرصه را دارند می‌خواهند که اگر توانایی و صلاحیت لازم علمی و عملی را ندارند، اگر می‌دانند که قادر نیستند کاری برای مردم انجام دهند، اگر نامشان آمریکا را خوشحال می‌کند، حتی اگر تایید صلاحیت شده‌اند هم انصراف دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار