مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پس از 40 سال خدمت، درخت تنومند مقاومت را بارور کرد و پس از شهادتش، حاج قاسم‌های دیگر این راه را ادامه خواهند داد.

شهید «سلیمانی» درخت مقاومت را تنومند و بارور کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرتیپ دوم پاسدار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در جمع سربازان و کارکنان این اداره‌کل اظهار داشت: شهید سلیمانی مصداق بازر آیه شریفه «من المومنین رجال صدقو ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر» است که قریب به 40 سال خدمت، بر سر پیمانی که با خدا بسته بود ماند و همانند یک سرباز در همه جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و خداوند هم نتیجه زحماتش را با شهادت داد.

وی افزود: شهید سلیمانی در مکتب امام راحل پرورش یافت و در دوران دفاع مقدس درس ایستادگی، ایثار و خدمت را آموخت و با فرماندهی سپاه کرمان، اشرار منطقه را از لوث وجودشان پاکسازی کرد و امنیت را برای ایران و جهانیان به ارمغان آورد.

ملک گفت: استکبار جهانی به منظور ایجاد جنگ مذهبی، داعش را بوجود آورد و حاج قاسم سلیمانی پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمان ولی امر زمان خویش را اجرا کرد و با سازماندهی مردم، جبهه مقاومت را تشکیل داد و داعش را از صحنه بیرون کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان بیان داشت: شهید سلیمانی پس از 40 سال خدمت، درخت تنومند مقاومت را بارور کرد و پس از شهادتش، حاج قاسم‌های دیگر این راه را ادامه خواهند داد.

وی گفت: آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشد و این انتقام نه تنها از جانب ایران بلکه از طرف همه کشورها و کسانی است که در جبهه سردار سلیمانی پرورش یافتند و ان‌شاء‌الله شاهد سیل خوردن آمریکا توسط جبهه مقاومت خواهیم بود.

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار