بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

وجه تمایز دفاع مقدس با سایر جنگ‌های دنیا، ماهیت منحصر به فرد اعتقادی آن است

گزارش گلستان ۲۴؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و بزرگمردانی است که در راه رسیدن به امنیت و ثبات میهن اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند و به افتخار آفرینان تاریخ تبدیل شدند؛ لذا بر ما است تا ضمن حفظ این ارزش‌ها با تمام وجود افتخارات این دوران مقدس را سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

آنچه که دفاع مقدس ملت ایران را از دیگر حماسه‌های ملل دنیا متمایز می‌کند، ماهیت منحصر به فرد اعتقادی آن است؛ عمل به فریضه دینی و توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین، تابعیت محض از فرمان رهبر خود، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و در نهایت دفاع از وجب وجب خاک میهن، چارچوب اعتقادی نفوذ‌ناپذیری بود که در دل فرد فرد این مردم شکل گرفت و به لطف حضرت حق در برابر دشمنان به پیروزی رساند.

لذا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و نام 4 هزار شهید والامقام این استان، سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به میهن عزیز اسلامی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار