مردم ولایی گرگان به پاس بزرگداشت سردارِ «شهید قاسم سلیمانی» در مصلی وحدت گرگان تجمع کردند و خطاب به شقی‌ترین رژیم آمریکا یکصدا فریاد برآوردند «این سخن مردم ایرانیِ کشور ما پر از سلیمانیِ»

«آمریکا» یک سردار سلیمانی گرفت 80 میلیون سردار سلیمانی به پا خواستند/ این سخن مردم ایرانیِ کشور ما پر از سلیمانیِ

به گزارش گلستان ۲۴؛ مردم دارالمومنین شهرستان گرگان امروز با تجمع باشکوه خود علیه اقدام خصمانه آمریکا با به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» در مصلی وحدت این شهرستان حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.

مردم شهرستان گرگان همزمان با سایر شهرهای ایران برای پاسداشت بزرگ چهره مقاومت در مصلی وحدت این شهرستان تجمع کردند و خشم و نفرت خودشان را علیه آمریکا فریاد برآوردند.

امروز تمام جهان اسلام عزادار است چون سردار سلیمانی برای ملت‌های مقاومت شخصیت بزرگواری بود که از کیان ملت‌های مسلمان و مظلوم دفاع کرد.

فعالیت‌های سرلشکر سلیمانی جاودانه خواهد ماند و تاریخ نشان داده تا زمانی که رسالت حسینی همچنان جوشش دارد، افرادی مانند سردار سلیمانی و کسانی که در راه مقاومت جانفشانی می‌کنند در ذهن ها ماندگار هستند و هزار قاسم سلیمانی از امروز به بعد متولد می‌شود و راه او را ادامه خواهند داد.

مردم عزتمند شهرستان گرگان با حضور پرشور خود در مصلی وحدت آمدند تا به آمریکای غاصب بگویند ملت ایران هرگز شما را نخواهد بخشید و منتظر عواقب سنگین کار احمقانه‌ای که انجام دادید، باشید.

* سردار سلیمانی سردار دل‌هاست

در میان حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان گرگان که در مصلی وحدت تجمع کرده بودند سراغ دختر کوچکی می‌رویم که در حال نوازش کردن عکس سردار سلیمانی است.

فاطمه چهار سال دارد و بسیار عاشق سردار قاسم سلیمانی است وقتی خبرنگار فارس از این دختر خردسال درباره شهید حاج قاسم سوال می‌کند می‌گوید سردار سلیمانی سردار دل‌هاست و من خیلی دوسش دارم و می‌خواهم راهش را ادامه بدهم.

* آمریکا با شهید کردن سردار سلیمانی خون ایرانیان را به جوش آورد/ من یک سردار سلیمانی دیگر تربیت می‌کنم و انتقام خون سردار سلیمانی را خواهم گرفت

مریم نظری یکی دیگر از تجمع‌کنندگانی است که در مصلی وحدت حضور پیدا کرده تا خشم و نفرت خودش را بر سر آمریکا فریاد بزند.

نظری در حالی که اشک بر گونه‌هایش روان شده بود در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: آمریکا با ترور سردار سلیمانی نمی‌تواند به هدفش برسد آمریکا با شهید کردن سردار سلیمانی خون ایرانیان را به جوش آورده و به فرموده حضرت آقا چنان پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهیم داد تا ابد آن را فراموش نکنند.

وقتی خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی را شنیدم خیلی ناراحت شدم و حقیقتا گریه کردم عشق به سردار دل‌ها من را از روستا به مصلی وحدت کشاند و اکنون با فرزند کوچکم آمده‌ام تا به ترامپ رئیس‌جمهور منفور آمریکا بگویم من یک سردار سلیمانی دیگر تربیت می‌کنم و انتقام خون پاک شهدا و سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

* وقتی شهادت سردار سلیمانی را شنیدم انگار خبر فوت پدرم را شنیدم

حلیمه میری در حال گفتن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود که در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند سردار سلیمانی برای همیشه در ذهن مردم ماندگار شد و هزاران سردار سلیمانی دیگر هستند که پیرو راه راستین او باشند.

وقتی شهادت سردار سلیمانی را شنیدم انگار پدرم فوت کرد اشک‌ها امان ندادند و فقط نشستم و گریه کردم ولی آمریکا بداند در کور ما مانند سلیمانی زیاد است «آمریکا» یک سردار سلیمانی گرفت و 80 میلیون سردار سلیمانی به پا خواستند.

* آمریکایی که تا دیروز ادعای دوستی با مردم ایران می‌کرد حالا حافظان امنیت مردم ایران را مورد هدف قرار می‌دهد

نرگس هوشیارجهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: ما اینجا آمدیم که به حضرت آقا بگوییم که تنها نیستند اگر یک سردار سلیمانی را از دست دادیم هزار سردار سلیمانی دیگر هستند که راه او را با قدرت ادامه دهند.

ترامپ با کار خصمانه خودش فقط وحدت و انسجام بین ملت‌های مسلمان جهان را تقویت کرد ترامپ فکر می‌کرد با ترور سردار دل‌ها می‌تواند ملت ایران را تضعیف کند ولی خیال باطل به جای یک سردار سلیمانی هزاران سردار سلیمانی دیگر به پا می‌خیزند.

آمریکایی که تا دیروز ادعای دوستی با مردم ایران می‌کرد حالا حافظان امنیت مردم ایران را مورد هدف قرار می‌دهد همه می‌دانند که حضور سردار سلیمانی چهره شاخص مقاومت در منطقه و جهان بود و باعث نابودی سیطره خبیثه داعش شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار