امام جمعه بندرترکمن:

حجت الاسلام منصوری گفت: یکی از آثار خون سردار سلیمانی نابودی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و عربستان سعودی و اتحاد بین مسلمانان است.

خون سردار شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل را به نابودی می کشاند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «محمد صالح منصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سردار سلیمانی علاوه بر آنکه یک نظامی بود یک دیپلمات بود و نقشه های دشمنان را به زیبایی نقش بر آب می کرد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به نقش زنان در تربیت فرزندان صالح، بیان کرد: امام راحل فرمودند از دامن زن مرد به معراج می رود، با نگاه به زندگی ساده سردار سلیمانی متوجه می شویم که والدین سردار شهید گرچه کارگر و کشاورز اما متدین بودند.

وی با بیان اینکه بزرگی انسان ها به اخلاص و بینش انسان ها است، تصریح کرد: نه تنها ملت ایران که همه جهان در سوگ سردار شهید سلیمانی عزادار هستند، این شهید بزرگوار در بین دوست و دشمن از احترام برخورد بود البته بحث برخی از دشمنان انقلاب مانند مسیح علی نژادها که از انسانیت بویی نبردند جدا است.

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی از بصیرت و بینش بالایی برخوردار بود، تقوای پدر و مادر این شهید عزیز موجب شد تا چنین شخصیت بزرگی تربیت و تحویل جامعه شود.

امام جمعه بندرترکمن یادآور شد: اگر خانواده ها، فرزندان خود را به درستی تربیت کنند فرزندانی همچون سردار سلیمانی ها تحویل جامعه می دهند و اگر این مهم را عملی نکنند دشمن اسلام می شوند.

وی با بیان اینکه نقش سردار سلیمانی تاکنون بسیار مهم بود و از این پس اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، بیان کرد: شهید بهشتی شهادت را تزریق خون به اجتماع دانستند، هر زمانی که جامعه ما ضعیف می شود انسان های بزرگی مانند صیاد شیرازی ها، سلیمانی ها و غیره خود را تقدیم می کنند تا جامعه به اتحاد برسد و کینه ها و اختلافات از بین برود.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه خون سردار شهید سلیمانی اثرات بسیاری دارد، افزود: یکی از آثار خون سردار سلیمانی نابودی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و عربستان سعودی و اتحاد بین مسلمانان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار