رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از دانش آموزان به عنوان بهترین سفیران بیمه در خانواده و جامعه یاد کرد.

دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهجت تربتی‌نژاد صبح امروز در آئین متمزکز جشنواره زنگ بیمه که در دبستان پسرانه «شهید شریعتی‌فرد یک پسران» شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به فرهنگ بیمه یکی از ضروریات مهم زندگی است و دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده و جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ترس از آینده با پشتوانه بیمه برطرف می‌شود، تصریح کرد: کسی که خود را بیمه کند دیگر از آینده نمی‌هراسد و در هنگام بیماری و بروز سایر حوادث غیرمترقبه زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرد.

تربتی‌نژاد افزود: بیمه عمر و امکانات زندگی برای هر انسان یک مسئله مهم است تا بتواند زندگی و آینده خوبی داشته باشد و در رفاه زندگی کند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از بیمه کوثر به عنوان یک بیمه خوب در راستای خدمات‌دهی به جامعه یاد کرد و گفت: بیمه کوثر از جمله شرکت‌های بیمه بود که خسارت سیل‌زدگان استان گلستان را پرداخت کرد و به کمک مردم آمد تا سیل‌زدگان هر چه زودتر به روال زندگی عادی برگردند.

تربتی‌نژاد نقش دانش آموزان را در ترویج فرهنگ بیمه مهم خواند و از مربیان خواست تا در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین والدین اهتمام بیشتری کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار