مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از نقش الگویی و تربیتی شهید سردار سلیمانی استفاده حداکثری شود.

از نقش الگویی و تربیتی شهید سردار سلیمانی استفاده حداکثری شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری راد، در جلسه ویدئو کنفرانس مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان، ضمن محکوم کردن اقدام بزدلانه رژیم سفاک آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردارحاج قاسم سلیمانی، شهادت عزتمندانه، پرافتخار و مظلومانه این سرباز فداکار اسلام را تسلیت و تبریک گفت.

وی افزود: اطمینان داریم خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در مسیر گام دوم انقلاب برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ما اعتقاد داریم آنچه تاکنون استقلال و اقتدار این مرز و بوم را پاس داشته، هویت دینی و انقلابی بزرگ مردان و شیر زنان ایثارگر و پرافتخاری بوده که فراتر از دل مشغولی ها و وابستگی های خود، تنها و تنها به اعتلای  حقیقی مردم و میهن خود اندیشیده اند وگرنه مدت ها پیش از این شرف ملی و انقلابی ما را به حراج بیگانگان و دشمنان جنایتکار و قسم خورده این کشور نهاده بودند.

گوهری راد اذعان داشت: آموزش و پرورش از یک سو  آموزش، تربیت و بالندگی انسان های مستعد را برعهده دارد و تامین کننده نیازهای نیروی انسانی جامعه است و در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی است و سوی دیگر تربیت آینده سازان وفادار به انقلاب اسلامی متدین شجاع با بصیرت و مقاوم  را برعهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: امروز در این مقطع حساس و تاریخی وظیفه ما در آموزش و پرورش برای صیانت از میراث گران بهای شهدای والامقام و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی بیشتر از همیشه است و با  هدف ایجاد امید، انگیزه و پرورش نسلی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب پرورش یافته مکتب امام و مقاومت بود واستفاده از این فرصت تربیتی ارزشمند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: او نمونه ی برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی ( ره) بود،او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارند و شهادت پاداش تلاش بی وقفه ی او در همه این سالیان بود.

 وی با اشاره به نقش الگویی و تربیتی شهادت سردار سلیمانی، و با عنایت به اینکه این موضوع به مهم‌ترین موضوع فرهنگی تربیتی و دغدغه آحاد ملت عزیز ایران تبدیل شده است گفت:  برخود لازم می بینیم توجه مدیران، معلمان، مربیان پرورشی و همه دست اندکاران تعلیم و تربیت را به راهبرد ها و سیاست های فرهنگی و تربیتی شهادت این سردار عزیز و آسمانی جلب نمائیم.

مدیرکل اموزش و پرورش گلستان در پایان اضافه کرد: امیدوارم از این فرصت ارزشمند خون شهید عزیز و سرافراز، در جهت معرفی این الگو و نمونه تربیتی مکتب امام خمینی (ره) و نهایتا توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حداکثر استفاده را نمایید .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار