فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛ یکی از رسالت‌های مهم بانوان در گام دوم انقلاب را تربیت فرزندان مومن و متعهد دانست تا سرباز امام زمان (عج) باشند.

زنده نگهداشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ وحید فخرالدین صبح امروز در جمع خواهران بسیجی سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز امنیت در کشور اسلامی برقرار است و ما در جلسات و برنامه‌هایمان هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم قطعا به واسطه فداکاری و رشادت رزمندگان و شهدا بوده و این روحیه به تاسی از حادثه بزرگ عاشوراست.

وی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دو رخداد متاثر از فرهنگ عاشورا دانست و تصریح کرد: رمز عملیات رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل برگرفته از نام ائمه اطهار و سیدالشهدا (ع) بود که همه اینها حکایت از آن دارد دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

* رسالت جامعه در قبال شهیدان سنگین است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه رسالت جامعه در قبال شهیدان سنگین است، افزود: شهدا رفتند و کار حسینی کردند خون آنها بر زمین کربلاهای ایران و سوریه بر زمین ریخته شد تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم اکنون نوبت ما است تا با درک پیام شهدا به تکلیف خودمان به خوبی عمل کنیم.

فخرالدین پایبندی و همراهی بانوان نسبت به انقلاب اسلامی را قابل توجه خواند و گفت: اگر خانواده‌های صبور شهدا، ایثارگران و جانبازان نبودند قطعا این اتفاقات زیبا رقم نمی‌خورد، اگر مجاهد و رزمنده انقلاب اسلامی از خانه و کاشانه خیالش راحت نبود نمی‌توانست اتفاقات بی‌نظیر ثبت کند.

* زنده نگهداشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست

وی با اشاره به جای خالی شهدا در کنار خانواده و فرزندان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: روز گذشته زمان بازگشایی مدارس بود می‌دانیم چه بر خانواده‌های شهدا گذشت، فراموش نکنیم مدیون همین مادران و شیرزنان کشورمان هستیم که زینب‌وار پای این انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه زنده نگهداشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ما به بانوان و شیرزنان کشورمان افتخار می‌کنیم که راه را برای همسران و فرزندانشان ایجاد کردند تا از کیان این انقلاب دفاع کنند.

فخرالدین با بیان اینکه 36 هزار دانش‌آموز برای حفظ این انقلاب به درجه شهادت نائل شدند، ابراز کرد: این انقلاب اگر بر قله اقتدار و افتخار ایستاده مرهون فدارکاری شهدا و ایثارگران است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار