استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن باید بداند خون شهید سلیمانی خطرناک‌تر، راهش‌ پررهروتر، امید در دل‌ها بیشتر خواهد بود،

دشمن باید بداند خون شهید سلیمانی خطرناک‌تر و رهروترخواهد بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی‌ارفع صبح امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه غدیر سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: دشمن نمی‌داند خون شهید سلیمانی خطرناک‌تر از وجود اوست زیرا خون این بزرگوار روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید.

وی با تاکید بر اینکه خون شهید بهترین بصیرت‌افزا در انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در جامعه و رگ‌های جوانان تزریق کرد.

* با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد

مهدوی‌ارفع با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند خون شهید سلیمانی خطرناک‌تر، راهش‌ پررهروتر، امید در دل‌ها بیشتر خواهد بود، اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم هرگاه رهبر فرمان دهد تمام آنها قاسم سلیمانی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: خونی که از شهادت سردار سلیمانی جریان‌یافته سیلی برای نابودی استکبار ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد، تصریح کرد: امروز مردم بصیرت دارند و مالک‌ها متعدد هستند، حاج قاسم امروز نه تنها یک شخص نیست بلکه به یک جنبش، مکتب و نهضت تبدیل شده و شرق و غرب عالم را در هم درنوردیده است. 

* دشمن نمی‌تواند در برابر خشم جبهه مقاومت دوام بیاورد

مهدوی‌ارفع گفت: دشمن نمی‌تواند در برابر هجمه جبهه مقاومت دوام بیاورد و در روزهای آتی جبهه مقاومت، آسیا  را به جهنمی برای گوساله سامری که دستور ترور سردار سلیمانی را داده است تبدیل خواهد کرد، امروز جبهه مقاومت از غرب آسیا عبور کرده و انقلاب ما به عالم رسیده است. 

وی گفت: دشمن نمی‌تواند در برابر خشم جبهه مقاومت دوام بیاورد، سپهبد سلیمانی با تضرع شهادت را از خداوند طلب می‌کرد و ولی امر مسلمین دعایش برای ایشان عاقبت به خیری و شهادت بود، خون این شهید به ظاهر در فرودگاه بغداد ریخته شد اما دشمن بداند خون ایشان در رگ‌های جبهه مقاومت تزریق شد تا جهنمی برای استکبار جهانی بسازد که در تاریخ سابقه ندارد. 

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار