تاکید استاندار گلستان بر انتخاب پیمانکار بومی برای حمل آرد در استان، برگزاری سوگواره عصر هنر در گرگان، بهره‌برداری از ایستگاه سنجش گرد و غبار در اینچه برون و پیش‌بینی ۱۲ کارگروه تخصصی برای گرامیداشت دهه فجر در گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امسال ۲۱ طرح‌های بازآفرینی با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال در استان اجرا شد که از این تعداد ۱۸ پروژه مربوط به بافت تاریخی و سه پروژه هم مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی است.

**

حق شناس استاندار گلستان از مدیران اداره کل غله استان خواست برای جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی بر نانوایان، در چارچوب ضوابط و مقررات، پیمانکار حمل آرد را با استفاده از ظرفیت های استانی انتخاب کنند.

**

مراسم پنجمین روز درگذشت مهندس زمانی نژاد، مدیرکل فقید بنیاد مسکن گلستان در شبستان حضرت رسول(ص) امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

**

با پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی گنبد کاووس ، بلوار معلم این شهر به پاس رشادت ها و فداکاری های سردار رشید اسلام بنام "بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی" تغییر نام یافت.

**

فرماندارگرگان گفت :۱۲ کارگروه تخصصی شهرستانی برای اجرای برنامه های دهه فجر در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

حمیدی ادامه داد : تقارن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با جشن پیروزی انقلاب اسلامی نباید خللی در اجرای مراسمات این ایام وارد کند.

**

 سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: ائمه جماعات اگر با همه دانش و فنون آشنا باشند اما قدرت و مهارت های ارتباطی نداشته باشند، نمی توانند در برقرار ارتباط با جوان به توفیق برسند.

**

برنامه "عصر هنر" ویژه بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و همرزمانش با حضور شعرا، خوشنویسان، گرافیست ها و گروه سرود بصورت ترکیبی در کاخ موزه گرگان برگزار شد.

**

نخستین ایستگاه سنجش گرد و غبار گلستان در شهر اینچه برون به بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با توجه به  پتانسیل بالقوه کانون های گرد وغبار و ریزگردها در ترکمنستان و دشتهای شمالی گلستان، تجهیزات به روز این مرکز از سوی سازمان محیط زیست به گلستان واگذار شد.

**

در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره جایزه فیروزه در تالار ایران فرهنگستان هنر در بخش محصولات فرهنگی از عصمت مجیدی و علی حسینی بای هنرمندان گلستانی تقدیر شدند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار