معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: با توجه به کاهش دما انتظار داریم امروز بارش در شهرستان های گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، به شکل برف یا مخلوط برف و باران باشد.

پیش‌بینی بارش برف در مناطق شرقی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از شب گذشته با تشدید جریانات شمالی و سرد در استان، شاهد تداوم کاهش دما در بخش‌های مختلف استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه بارش باران در سطح استان از روز گذشته ادامه دارد، افزود: مقدار بارش در شهرهای مختلف غالبا بین ۶ تا ۸ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان بیان کرد: در مناطق کوهستانی و برخی مناطق شرقی استان از جمله مراوه‌تپه، بارش برف را داشتیم.

رحمان‌نیا تصریح کرد: انتظار داریم امروز علاوه بر مناطق کوهستانی، بارش در شهرستان‌های گالیکش، مراوه‌تپه و کلاله در شرق استان، به شکل برف یا مخلوط برف و باران باشد. در سایر نقاط، در مناطق کوهپایه‌ای تداوم بارش باران و در مناطق میانی و شمالی نیز بارش پراکنده باران را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه از امشب به‌تدریج عبور این سامانه را از منطقه خواهیم داشت، گفت: احتمال بارش‌های پراکنده تا قبل از ظهر فردا وجود دارد. از اواسط وقت فردا به‌تدریج انتظار کاهش ابر در بخش‌های مختلف را داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد:‌ صبح امروز مراوه‌تپه با کمینه دمای صفر درجه، سردترین شهر استان بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار