معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: بیشترین میزان بارندگی در استان در ایستگاه جفاکنده شهرستان بندرگز با بیش از ۱۴۳ میلی‌متر ثبت شده است.

بیش از ۱۴۳ میلی‌متر باران در استان گلستان بارید

به گزارش گلستان24 ؛

محمدرضا رحمان‌نیا امشب در جمع خبرنگاران با اعلام ثبت بیش از 143 میلی‌متر بارش در استان اظهارداشت: از روز گذشته استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار قرار گرفته و بارش‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: براساس گزارش ایستگاه‌های باران‌سنجی بیشترین میزان بارش در استان از روستای جفاکنده شهرستان بندرگز به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان بیان داشت: هم چنین در کردکوی 81.8 میلی‌متر، بندرگز 81.2 میلی‌متر، رامیان 46 میلی‌متر، علی‌آبادکتول 35.2 میلی‌متر، بندرترکمن 73.6 میلی‌متر، مینودشت 45.1 میلی‌متر، کلاله 42.9 میلی‌متر، گرگان 40 میلی‌متر، مراوه‌تپه 30.7 میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

وی گفت: فعالیت این سامانه تا فردا در استان ادامه خواهد داشت و برهمین اساس تا 24 ساعت آینده آسمان استان ابری و همراه با بارش باران خواهد بود.

رحمان‌نیا افزود: دمای هوا امروز 8 تا 10 درجه سانتی‌گراد در استان نسبت به روز قبل سردتر شده است و برای فردا هم این روند ادامه خواهد داشت. با خروج این سامانه از استان شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار