عضو شورای شهر گرگان گفت: بازار موزه گرگان با سرمایه گذاری ۳۰۶ میلیارد تومانی ساخته می شود.

بازار موزه گرگان با سرمایه گذاری ۳۰۶ میلیاردی ساخته می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهران کاظم نژاد در خصوص پروژه سرمایه گذاری در بلوار غدیر گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مجتمع تجاری و گردشگری بازار موزه گرگان که در بلوار غدیر (محل چهارشنبه بازار سابق) در دست احداث است با مالکیت شهرداری بوده و به سرمایه گذار واگذار شده است.

وی مبلغ سرمایه گذاری را ۳۰۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که سهم شهردای در این پروژه زمین و پروانه ساختمانی است.

کاظم نژاد بیان کرد: زیربنای پروژه ۶۷ هزار متر بوده و ۳۴۰ واحد تجاری در پنج میدان که هر میدان به صورت بافت سنتی یکی از شهرهای کشور است، ایجاد خواهد شد.

وی توضیح داد که بافت قدیم تهران، یزد، شیراز، اصفهان و گرگان و دو راسته بازار تبریز و کرمان در این مجتمع طراحی شده است.

کاظم نژاد با اشاره به این که برای بازار موزه پلان زیرزمین، همکف و طبقه اول در نظر گرفته شده، بیان کرد: هزار و ۲۰ پارکینگ با شعاع گردش در این پروژه جانمایی شده است.

وی همچنین گفت که سالن بولینگ، بیلیارد، سالن سه بعدی، سالن ورزش های هیجانی، سه سالن سینمای ۱۵۰ نفره با کاربری های مختلف (همایش و غیره)، استخر، زیپ لاین، رستوران کف شیشه ای، باغ کتاب و سالن نمایش در این پروژه طراحی شده است.

کاظم نژاد با بیان این که زیپ لاین و آبشار مصنوعی در محوطه این مجتمع اجرا می شود، اضافه کرد: زیپ لاین در شیب تپه اجرا شده و با تله استیج به شهربازی که در هزارپیچ ساخته خواهد شد، متصل می شود.

وی گفت: در این مجتمع هاپپرمارکت پنج هزار متری در دو طبقه که بزرگترین هاپپرمارکت استان بوده در نظر گرفته شده است.

کاظم نژاد بیان کرد: تصمیم داریم که توزیع خدمات و امکانات در سطح شهر اتفاق افتاده و با ایجاد این مجتمع در این محل علاوه بر این که ترافیک در سطح شهر توزیع می شود، ارزش ملکی زمین های منطقه هم بالا خواهد رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار