دو عضو شورای شهر گرگان در بازدید از رویداد دیجیتال بسیج:

دو عضو شورای شهر گرگان پس از بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج گفتند : گام های حرکت به سوی شهر هوشمند در حال شتاب گرفتن است.

تخصیص مکانی دائمی برای حمایت از فعالان حوزه مجازی در گرگان / ضرورت راه اندازی خانه ایده برای جوانان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناصر گرزین، رئیس کمیسون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر و سید محمد مرتضوی، رئیس کمیسون عمران شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در روز پنج شنبه 3 بهمن در مورد حمایت از جوانان خالق این رویداد، خبرنگار ما را از اخبار دلگرم کننده ای آگاه کردند. 

گرزین اظهار داشت: ما باید بپذیریم که جامعه به سمت شهر الکترونیک پیش می رود و بخشی از کارهای انجام شده در این رویداد می تواند به عنوان اجزای پازلی در راستای رسیدن به این هدف عمل کند، آنچه باید اتفاق بیفتد حمایت است و این با اعتماد به این جوانان امکان پذیر است. 

وی ادامه داد: باید بتوان در سطح شهر مکانی را به عنوان خانه تولید ایده در نظر گرفت، در حال حاضر می توان امکان تخصیص مکانی را پارک علم و فن آوری کنونی بررسی کرد، البته فرهنگ سراها نیز باید در این زمینه فعال شوند فرهنگ سرای بلوار شهید کلانتری یکی از اماکن مناسب موجود است. 

مرتضوی، دیگر عضو شورای شهر نیز بیان کرد: ما از ظرفیت خوبی در تولید محتوا برخورداریم، شاهد ایده هایی هستیم که علاوه بر سن کم شرکت کنندگان، از کیفیت خوبی برخوردار است و تمام این مسائل می تواند در راستای رسیدن به شهر هوشمند دیده شود.

وی بیان داشت : حتما شورا و شهرداری هم در ارتباط با تخصیص فضای دائمی مناسب در این موضوع ورود پیدا خواهند کرد. 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اضافه کرد: در بحث کاهش ترافیک، کاهش تعداد سفرهای شهری و حرکت به سمت شهر پاک نیز می توان بهره برداری مناسبی از این ظرفیت موجود داشت. 

خبرنگار : وطن پرست 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار