رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر گرگان:

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر گرگان گفت:نصب المان کتاب در میدان سرخواجه یکی از راه‌های بزرگداشت مفاخر و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

المان کتاب یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی در گرگان است/ شورای شهر مصمم به پیگیری گلایه همسر مرحوم قلیشلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناصر گرزین، امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: یکی از اتفاق‌های خوبی که به‌منظور بزرگداشت مفاخر استان گلستان پیگیری شد نصب المان کتاب در میدان سرخواجه گرگان است.

وی تصریح کرد: نصب این المان یکی از راه‌های بزرگداشت این مفاخر  و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر گرگان ادامه داد: افتتاح این المان در هفته کتاب و کتابخوانی بود و به‌عنوان یک نماد است که نشان می‌دهد مردم گرگان اهل کتاب هستند.

گرزین با بیان اینکه با این اقدام شهرداری درصدد ترویج فرهنگ کتابخوانی در گرگان است، تأکید کرد: این المان بازتاب خوبی در هفته کتابخوانی و بازخورد خوبی برای مردم فرهنگ دوست شهر گرگان به همراه داشت.

وی افزود: در روز ۵ آذر، روز ملی گرگان نیز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ شده و نصب المان شهدای ۵ آذر به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره ۱۴ شهید قیام مردم گرگان صورت می گیرد.

این عضو شورای شهر گرگان به گلایه همسر قلیشلی، عضو سابق شورای شهر گرگان و از اهالی فرهنگ استان، افزود: این موضوع به شکل رسمی پیگیری نشده بود و پیشنهاد شده تا در کمیسیون فرهنگی این موضوع را دنبال کنیم و خوش‌بین هستیم تا بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

گرزین گفت: هم در بحث نامگذاری و هم در بحث منزل مرحوم قلیشلی، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو اسبق شورای اسلامی شهر گرگان شورای اسلامی شهر گرگان مصمم است اقدام‌هایی را انجام دهد.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار