وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عزم دولت برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: تا کنون در استان گلستان ۴۸ هکتار زمین خریداری شده و اراضی دیگر باید با کمک استانداری تأمین شود.

خریداری ۴۸ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان/اختصاص ۱۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل طرح‌های راهسازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان گلستان با روند خوبی در حال اجراست و برای تکمیل 5 طرح 100 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار داریم.

وی با اشاره به عزم و برنامه دولت برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: در استان گلستان یکهزار و 760 واحدمسکونی در قالب این طرح احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: برای این طرح تا کنون 48 هکتار زمین از مردم خریداری شده و برای تأمین اراضی باقی مانده نیز استانداری باید تلاش و کمک بیشتری کند.

وی با اشاره به رفع مشکلات فرودگاه کلاله نیز ادامه داد: قرار است جایگاه مستقل سوخت برای پرواز هواپیماها در این فرودگاه ایجاد شود تا شاهد برقراری مستمر پروازها از این فرودگاه باشیم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان نیز با تأکید بر توسعه حمل و نقل ریلی اظهارداشت: اتصال راه آهن شمال به جنوب کشور از مسیر اینچه برون گنبدکاووس و شاهرود یکی از درخواست‌های ما از دولت است.

وی گفت: با احداث این خطر ریلی مسیر ارتباطی حدود 800 کیلومتر نسبت به مسیر فعلی کوتاه‌تر شده و برای تجار و بازرگانان نیز مقرون به صرفه‌تر است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار