مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان خبرداد

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در هفته دولت ۱۵۲ میلیارد تومان طرح بنیاد مسکن در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بهره برداری ۱۵۲ میلیارد تومان پروژه بنیادمسکن گلستان طی هفته دولت

 گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طی هفته دولت ۱۵۲ میلیارد تومان طرح بنیاد مسکن افتتاح می شود.

وی در مورد طرح ها چنین توضیح داد: در هفته دولت امسال تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی سیل زدگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری که در در اثر طوفان و سیل خسارت دیده بودند با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان مرمت و تعمیر شدند.

زمانی نژاد همچنین از اجرای طرح های هادی روستایی خبرداد و افزود: ۳۳ طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر، از افتتاح و بهره برداری از هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب این طرح با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان و ۱۲۲۱ خانوار بهره مند خبر داد.

زمانی نژاد بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از پنج واحد مسکونی محرومان که از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است، همچنین صدور و تحویل هزار و ۹۴۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۹۳ جلد سند مالکیت شهری و واگذاری ۱۶۲ قطعه زمین روستایی به زوج های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم با مساحت ۵۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع را از دیگر پروژه های بنیاد مسکن استان در هفته دولت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار