مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از امروز‌ سه‌شنبه‌ ثبت‌نام و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان همزمان با چند استان دیگر آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام طرح « اقدام ملی مسکن» در گلستان/۱۷۶۰ واحدمسکونی ساخته می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف اقدام به تهیه و اجرای طرح اقدام ملی مسکن کرده است که ثبت‌نام از متقاضیان در استان گلستان از امروز آغاز می‌شود.

وی افزود: سهمیه‌ای که برای استان در فاز نخست اجرای این طرح پیش‌بینی شده، یکهزار و 760 واحد مسکونی است که قرار شده در مدت 2 سال احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان داشت: کسانی که می‌خواهند در این طرح ثبت‌نام کنند باید واجد برخی شرایط باشند که در سایت tem.mrud.ir درج شده است. برهمین اساس متقاضیان باید متاهل باشند و زنان سرپرست خانوار نیز بیش از 35 سال سن داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از شرط‌های دیگر برای ثبت‌نام در این طرح، عدم استفاده از تسهیلات دولتی بوده و متقاضیان از سال 84 تا کنون هم نباید ملکی مسکونی به نام آنان به ثبت رسیده باشد. هم چنین ثبت‌نام کنندگان باید سابقه سکونت دست‌کم 5 سال را در شهر موردتقاضا ارائه دهند.

محبوبی گفت: در این طرح 75 میلیون تومان تسهیلات بانکی 18 درصد برای متقاضیان پیش‌بینی شده است که افراد نباید دارای چک برگشتی و یا تسهیلات معوقه باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار