حجت الاسلام خیرخواه خبر داد:

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: این مرکز در دهه فجر بیش از ۵۰ برنامه با محوریت تببین دستاورتهای چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می کند.

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در دهه فجر توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور  در نشست خبری کارگروه رسانه دهه فجر اظهار کرد : خوشبختانه با گذشت ۴۱ سال از طلوع انقلاب اسلامی در شرایط خوبی قرار داریم و ایران اسلامی به پیشرفتهای خوبی رسیده است.

خیرخواه افزود : در قرن ما انقلابی رخ داد که با گذشت چهار دهه از آن هنوز زنده است و تفاوتش با سایر انقلابها جهان بینی الهی آن است.

وی تصریح کرد : بیش از ۵۰ برنامه در دهه فجر امسال جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و‌پیشرفتهای صورت گرفته توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور خاطرنشان کرد : ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را تبیین و آنها را برای جوانان و نوجوانان تشریح کنیم ، خوشبختانه گرایش به معنویت در جامعه افزایش یافته و این امر استکبار جهانی را به ذلت کشانده است .

حجت الاسلام خیرخواه خطاب به رسانه ها و خبرنگاران تاکید کرد : دشمن در عرصه رسانه ورود جدی کرده و به دنبال تسخیر باورهای جوانان و بی هویت کردن آنان است.

وی افزود : امروز جوانان ما تحت بمباران دشمن در فضای مجازی هستند و باید بدانیم که بمباران فرهنگی بدتر از بمباران نظامی است .

خیرخواه اضافه کرد : از این ۵۰ مراسم سه مراسم در مازندران ، چهار مراسم در گیلان و ۴۳ مراسم هم را در استان گلستان به صورت خودجوش و مردمی برگزار خواهیم کرد.

گلستان ما

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار