عملیات ساخت بزرگترین شهربازی استان گلستان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و قرار است فاز اول آن در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

عملیات احداث بزرگترین شهر بازی گلستان کلنگ زنی شد / بهره برداری از فاز نخست دهه فجر آینده

به گزارش گلستان ۲۴؛ در ادامه ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، عصر روز گذشته با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور ۵۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در گرگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردارگرگان در این مراسم که  اعضای شورای شهر گرگان و جمعی از مدیران گلستانی حضور داشتند گفت : عملیات اجرایی ساخت شهر بازی مدرن گرگان در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در منطقه هزار پیچ آغاز اجرا می شود.

عبدالرضا دادبود بیان کرد : احداث این مجموعه تفریحی ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که ۲۰۰ میلیارد آن توسط شهرداری و ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی تامین می‌شود.

دادبود با بیان اینکه طبق پیش بینی ما فاز اول این پروژه تا پایان سال ۹۹ و فاز دوم آن در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد افزود : این مجموعه شهربازی مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد از بخش های مختلف این مجموعه تفریحی عنوان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور نیز رد این مراسم بیان کرد : اگر می‌خواهیم در جامعه آرامش حاکم باشد و مردم از آرامش روحی برخوردار باشند باید به تفریح و اوقات فراغت آنان توجه کنیم و گلستان یک منطقه توریستی زیبا و دارای جاذبه گردشگری است که این نوع فعالیت ها در کنار مردم استان به جذب توریست کمک کرده و باعث آبادی و توسعه می شود.

محمود واعظی خاطرنشان کرد:  احداث پروژه‌هایی از این دست که در پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و آرامش روحی آنها نقش ایفا می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین می‌تواند موجب رونق گردشگری منطقه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان  از همه دست اندرکاران برای ساخت این مجموعه تفریحی قدردانی کرد و گفت : از خدمات و پروژه های عمرانی شهرداری گرگان در سالهای گذشته باید تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز ضمن تمجید از اقدامات انجام شده در مدیریت شهری گرگان گفت : انجام چنین پروژه هایی بر نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در امور شهری خواهد افزود.

حمیدرضا آقاملایی اضافه کرد : شورای اسلامی شهر در کنار شهردار و مردم شهر گرگان خواهد ماند تا شاهد انجام بیشتر خدمات عمرانی و فرهنگی در سطح شهر باشیم .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار