استاندار گلستان گفت: در دو سال آینده بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و توسعه‌ای در استان گلستان اجرایی می‌شود.

۲ سال آینده ۳۰۰۰میلیاردتومان پروژه عمرانی در گلستان اجرایی می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدمناف هاشمی شامگاه چهارشنبه در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه شهرداری گرگان اظهار کرد: به رغم همه سختی‌ها و مشکلات، انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیار بزرگی داشت که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: در یکی دو سال اخیر با همه فشارهای روانی و اقتصادی که به کشورمان وارد شد اما با امنیتی که همه نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی ایجاد کردند، اتفاقات خوبی رخ داد و امروز هم مردم با وحدتی که دارند در مقابل همه سختی‌ها و فشارها ایستادگی می‌کنند.

هاشمی با یادآوری افتتاح و کلنگ‌زنی دو هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان هم هفت هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: در دو سال آینده هم بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و توسعه‌ای در استان گلستان اجرایی می‌شود.

هاشمی با بیان این که شرایط کنونی سبب شده تا مردم زیر فشار اقتصادی قرار بگیرند، گفت: نمی‌توانم بگویم در جنگ اقتصادی، فشاری متحمل نمی‌شویم بلکه امروز دولت و همه مردم دچار سختی هستند.

وی بیان داشت: تحریم‌ها و شرایط جنگ اقتصادی به ما کمک می‌کند که روی پای خودمان بایستیم. وحدت امروز اقوام و مذاهب نشان می‌دهد که همانطور در ۴۰ سال گذشته مسیر مقاومت و توسعه را دنبال کردیم، امروز هم می‌توانیم همان مسیر را ادامه دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار