فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:

سعید عسکری با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: باید تلاش کنیم که به انقلاب اسلامی آسیب نرسد.

دشمن با سیاه نمایی به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام است

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیر سرتیپ دوم «محمدعلی سعیدعسکری» امروز (شنبه ۱۹ بهمن) در صبحگاه نیروهای مشترک نیروهای مسلح استان گلستان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  شهدا با خون خود عزت و توانمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

 


فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و ارشد نظامی آجا در استان گلستان ادامه داد: با وجود تمام توطئه های دشمنان چهار دهه از طول عمر انقلاب اسلامی می گذرد و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صحنه هایی از ایثار و شهادت ملت ایران را شاهد بودیم.

 


سعید عسکری بیان کرد: عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد از عواملی به شمار می رود که منجر به تداوم انقلاب نیز می شود برخی از این عوامل شامل؛ رهبری ولایی در انقلاب، همدلی مردم و انسجام ملت ایران است.

 

وی افزود: هر یک از ما نسبت به انقلاب اسلامی مسئول هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که انقلاب و آرمان های انقلابی از یاد نرود، دشمن با سیاه نمایی به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تلاش کنیم که به انقلاب اسلامی آسیب نرسد.

 


فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و ارشد نظامی آجا در استان گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بین المللی، منطقه ای و داخلی به همراه آورد و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، محور مقاومت است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.

 


سعید عسکری ابراز داشت: محور مقاومت تحت مدیریت رهبر انقلاب و فرماندهی سردار سپهبد قاسم سلیمانی  به اسطوره استکبار ستیزی تبدیل شده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار