مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

انقلاب اسلامی طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم میرکریمی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله دهه فجر، طی گفت و گویی بیان کرد: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان خاطرنشان کرد: این ایام، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‌ ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌ انداز کرد.

میرکریمی اضافه کرد: در چهارمین دهه از  تلاش، مقاومت، بیداری، ایستادگی، پیشرفت، آبادانی، استقلال و آزادی کشور ایران قرار داریم، گام دوم انقلاب را باید تجربه ای جدید برای مقابله با دشمنان دانست که انسجام، وحدت، تدبیر و بصیرت مردم همیشه در صحنه آن را بیمه خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار