معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران گلستانی از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند، گفت: اندیشیدن، تدبیر و بصیرت ارزشمندترین کاری است که مدیران باید انجام دهند.

مدیران گلستانی از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند

عباس نیاوند در جمع مدیران ادارات شهرستان بندرترکمن با اشاره به اینکه وحدت مبانی فکری، اعتقادی و عقلی دارد، اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت آحاد مردم ایران بوده است که در همه شرایط باعث قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، وی با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: در این روز مردم ولایت‎مداری ایران اسلامی با بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری برای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان علیه انقلاب اسلامی مثل همیشه هوشیارانه وارد میدان شدند.

بصیرت تشخیص درست و اقدام به موقع در شرایط غبارآلود است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: بصیرت تشخیص درست و اقدام به موقع در شرایط غبارآلود است که آثار آن موجب می‎شود ماندگاری آن حرکت تاریخی شود.

نیاوند با اشاره به ارزشمندترین و سود‌آورترین کاری که مدیران باید برای مردم انجام دهند، خاطرنشان کرد: اندیشیدن، تدبیر و بصیرت ارزشمندترین کاری است که مدیران باید انجام دهند.

وی ادامه داد: اندیشیدن باعث می‎شود که نتایج هر اقدامی برای حل مشکلات مردم، سودمند باشد چرا که چنین عملکردی همراه با تصمیم بهتر و مناسب‎تر صورت گرفته و خروجی کار مناسب برای مردم در پی‎داشته است.

پاسخگویی از تکنیک‎ها و مهارت‎های مردمداری از سوی مدیران است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان پاسخگویی را از تکنیک‎ها و مهارت‎های مردمداری از سوی مدیران ذکر کرد و گفت: اگر مسئولان و مدیران به مردم پاسخگو باشند اگر نتوانستند کاری انجام دهند حداقل مردم راضی و متوجه می‎شوند که تلاشی برای حل مشکلشان صورت گرفته است.

نیاوند افزود: مدیران باید مثل مردم زندگی کنند تا مردم با دیدن آن مدیر خودشان را ببینند، مردم وقتی عملکرد یک مدیری را نگاه می‎کنند احساس امیدواری در آنان تقویت شود.

وی همچنین اضافه کرد: نوع رفتار با گروه‎های مختلف مردم باید مورد توجه باشد خواص و توده‎های مردم رفتار خاص خودش را می‎طلبد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: یکی از تکنیک‎های دیگر مردمداری ایجاد تقارن بین رضایت و مسئلت مردم است که اگر مدیران تلاش کنند کارهایی که به مسئلت مردم است با رضایت مردم همراه باشد موجب رضایت مردم خواهد شد.

وعده‎های غیرعملی به مردم ندادن یکی از مصادیق مردمداری است

نیاوند افزود: وعده‎های غیرعملی به مردم ندادن یکی از مصادیق مردمداری است وقتی وعده داده می‎شود محقق نمی‎شود مردم ناراضی می‎شوند.

وی به مهمترین نیازهای روز جامعه اشاره کرد و گفت: در بعد اجتماعی انسجام و یکپارچگی و وحدت در شرایط کنونی مهمترین نیاز جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بعد فرهنگی باید مدیران ادارات امید به آینده مطلوب و درخشان و ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای کیفیت زندگی مردم باید مورد توجه باشد.

نیاوند با بیان اینکه در بعد اقتصادی اشتغال و کارآفرینی از طریق اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: در بعد سیاسی بلوغ سیاسی و رشد سیاسی و مسئولیت‎پذیری شخصیت‎های مختلف و سلایق سیاسی از نیازهای اساسی جامعه است.

وی تاکید کرد: مدیران باید از فرصت خدمتگذاری مردم به عنوان یک موهبت الهی با خدمات صادقانه و خالصانه به مردم استفاده لازم را ببرند.

ارسال نظر

آخرین اخبار