مراسم اربعین سردار سلیمانی فردا در گرگان برگزار می شود.

فردا مراسم اربعین سردار سلیمانی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در اطلاعیه مشترک آیت الله نورمفیدی، سردار حاج حسین معروفی و هادی حق شناس بمناسبت مراسم اربعین رزمنده راستین اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این چنین‌آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

با نام خدا و شهدای گرانقدر بویژه آنکه از خود گذشت تا ناموس و کشورش حفظ شود؛ همانکه به نام شهید زنده میشناختنش و اکنون به مقام رفیع شهادت رسیده. شهید سپهبد قاسم سلیمانی. غیور مردی که مظلومانه در خارج از مرز‌های ایران به شهادت رسید و بدن تکه تکه شده اش را به داخل مرز‌ها آوردند.

اربعین سید شهدای مدافع حرم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه و برادر مجاهد شهید ابوالمهدی المهندس (رض) و همراهان آن بزرگواران را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان راه حق و آزادی و جبهه بزرگ مقاومت و خاندان بزرگوار آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون تردید راه و پرچم عزت و افتخار بر دوش جوانان غیرتمند اسلام تا قیام ولیعصر (عج) تداوم خواهد یافت و چراغ روشنائی بخش مقاومت خاموش نخواهد شد.

در نکوداشت اربعین این راست قامتان روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مصلی وحدت گرگان مراسم بزرگداشتی از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان، دکتر حق شناس استاندار و سردار حاج حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار و یاد آن سرداران بزرگ سپاه اسلام را گرامی خواهیم داشت.

از عموم مردم ولایتمدار شیعه و سنی استان گلستان دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت این شهدای همیشه جاوید حضور به هم رسانده و ضمن تجلیل از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب، فرمانده بی‌نظیر و محبوب دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی؛ انزجار خویش را از این اقدام پلید و استکباری آمریکای خونخوار اعلام نموده و خشم مقدس و انقلابی خویش را به نمایش بگذارند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار