رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۲۳۵ نفر در گلستان تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت ۲۳۵ نفر در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان در نشست خبری گفت: آخرین ساعات شب گذشته تغییراتی در لیست نامزد‌های نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد.

او افزود: ۴۱۸ نفر در استان گلستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان ثبت نام کرده اند، از این تعداد ۲۲ نفر انصراف داده اند، ۱۷۱ نفر عدم صلاحیت شدند، هفت نفر در حوزه‌های انتخاباتی جا به جا شدند.

چراغعلی با بیان اینکه ۲۳۵ نفر در گلستان تایید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: در گرگان و آق قلا ۷۰ نفر، گنبدکاووس ۳۳ نفر، رامیان و آزادشهر ۲۲ نفر، علی آباد ۲۷ نفر، غرب گلستان ۳۴ نفر، مینودشت و کلاله ۴۹ نفر تایید صلاحیت شده اند.

او ادامه داد: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از بامداد ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود و به نامزد‌ها تاکید داریم در این ایام ضوابط را رعایت کنند.

چراغعلی افزود: ۱۵ هزار نفر در جریان انتخابات فرآیند اجرای آن را در سطح استان بر عهده دارند.

او گفت: پیش بینی می‌شود شایعاتی در سطح استان پخش شود از رسانه‌ها می‌خواهیم با اطلاع رسانی درست جلوی این شایعات را بگیرند.
 
چراغعلی افزود: بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در گلستان هستند که از این تعداد بیش از ۷۱ هزار نفر رای اولی هستند.

او با اشاره به جا به جایی حوزه‌های انتخاباتی نامزد‌ها گفت: در گلستان هفت نفر حوزه‌های انتخاباتی خود را جا به جا کرده اند، از استان‌های تهران، قم و سیستان و بلوچستان درخواست‌هایی برای جا به جایی بود که موافقت شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار