مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گلستان قطع گاز شرکت های پتروشیمی را علت کمبود کود اوره دانست و گفت: مسئولان در توزیع کود به استان گلستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

قطع گاز پتروشیمی ها در تولید کود اخلال ایجاد کرد/ درخواست از وزیر نفت برای نگاه ویژه به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمید هزارجریبی» امروز(چهارشنبه 23 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به گلایه برخی کشاورزان از کمبود کود اظهار کرد: با توجه به برودت هوا گازهای کارخانجات بخش صنعت به ویژه شرکت های پتروشیمی تولید کننده کود اوره در سطح کشور قطع شده است اما خوشبختانه گاز 30 تا 50 درصد کارخانجات پتروشیمی تولیدکننده کود وصل شده و کود به استان گلستان تزریق می شود.

 

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: مقدار کودی که در انبارهای گلستان ذخیره شده است روزانه به تمام شهرستان های استان تزریق می شود و زیر نظر مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به قطع گاز حمل روزانه کود متوقف شد، بیان کرد: روزانه 300 تا 700 تن کود به انبارها توزیع می شد که با قطع گاز این کار متوقف شد و کودها از محل انبارهای ذخیره شده توزیع می شد.

 

 هزارجریبی تصریح کرد: کشاورزان برای دریافت کود به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه و با در دست داشتن حواله برای دریافت کود به کارگزاری ها مراجعه کنند.

 

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گلستان، قطعی گاز پتروشیمی ها را از علل کمبود کود دانست و خاطرنشان کرد: مکاتبه ای توسط معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان با امضای استاندار گلستان برای وزیر نفت و سایر مسئولان کشوری ارسال شده تا در این مسئله به گلستان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ما تأمین کننده کود هستیم و توزیع کود با مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها است، گفت: مردم می توانند از طریق تماس با شماره 017322209081 مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار