رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

حجت الاسلام ادیانی گفت: انتقام نهایی خون شهید سلیمانی پایان دادن به قلدری های استکبار و برچیده شدن ظلم و ستم و خروج آمریکایی ها از مناطق اسلامی خواهد بود.

​انتقام نهایی خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از مناطق اسلامی است/ حاج قاسم از شهرت بیزار بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» امروز(پنجشنبه 24 بهمن) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش اظهار کرد: ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که امسال با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش مقارن شد حضور پرمعنا داشتند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی از نگاه مقام معظم رهبری، ادامه داد: معظم له در طلیعه تسلیت شهادت جانکاه سپهبد سلیمانی که یک ملت را به حرکت درآورد مانند یک خبرنگار این شهادت را به اطلاع مردم ایران رساندند، «ملت عزیز ایران سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد...».

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکنون حتی برای مراجع بزرگ اسلام چنین تسلیتی صادر نکردند اما شهادت سردار سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیة الله ارواحنا فداه تبریک و به ملت ایران تسلیت گفتند.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه قرآن و اسلام ظرفیت تربیت انسان هایی امثال سلیمانی را دارد، بیان کرد: بعد از حوادث سرد آبان ماه شهادت سردار سلیمانی به فضای سرد سیاسی و واگرایی پایان داد و یک ملت را همگرا کرد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به راز محبوبیت سردار سلیمانی، گفت: باید بیاندیشیم که چه چیزی شهید سلیمانی را به یک جهان شناساند و موجب شد تا غربی ها از سلیمانی به عنوان باهوش ترین افسر جهان یاد کنند.

 

اخلاص در عمل و پرهیز از شهرت ویژگی بارز شهید سلیمانی بود

وی اخلاص در عمل و پرهیز از شهرت و دیده شدن را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و یادآور شد: او اخلاص در عمل داشت و خود را سرباز ولایت می دانست و مبارزه و شجاعت و تمام دلاوری های او برای خداوند بود.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه سردار سلیمانی از دیده شدن بیزار بود، ابراز داشت: شهید سلیمانی از شهرت و دیده شدن گریزان بود لذا خداوند او را نزد همگان مشهور کرد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی همگرایی جهان اسلام و وحدت بین امت اسلام را رقم زد، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه با دیدگاه های مختلف برای شهادت سردار سلیمانی خون گریستند، وقتی خون الهی و باارزش شود، می تواند یک عالم و حتی بالاترین مقام رهبری را متاثر کند.

 

وی ادامه داد: در شرایط فضای سرد اجتماعی، نیاز به خون مجاهدی همچون سردار سلیمانی احساس می شد تا وحدت ملی به وجود آورد و اثر خود را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهد و یک ملت را سلیمانی کند، خون سپهبد سلیمانی توانست در جهان اسلام حرکتی جدید ایجاد کند.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی ملت ایران را متوجه رژیم کثیف آمریکا کرده است، افزود: وقتی ترامپ پیام دوستی برای ایران صادر می کرد شاید برخی از افراد آن را باور می کردند اما پس از شهادت سردار سلیمانی همه ملت ایران به این مهم پی بردند که دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه شهید سلیمانی تمام دنیا را برای قلدران عالم زلزله کرده بود، افزود: خون شهید سلیمانی برای سال های متمادی انتقام خواهد گرفت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای نخست پایگاه آمریکایی «عین الاسد» را نشانه گرفت که آغاز انتقام سردار دل ها بود و انتقام نهایی خون شهید سلیمانی پایان دادن به قلدری های استکبار و خروج آمریکایی ها از مناطق اسلامی خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: کسانی طی این سال ها اصرار به مذاکره با آمریکا داشتند اما خون شهید سلیمانی بصیرت را برای ملت ایران فراهم کرد و همه به این مهم پی بردند که آمریکا جز ضرر ملت ایران هدف دیگری ندارد.

 

حجت الاسلام ادیانی تأکید کرد: خون شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب و جریانِ همیشه جاری امثال خود را تکثیر خواهد کرد.

 

مردم نمایندگانی را به مجلس بفرستند که مکتب سلیمانی تداوم یابد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم نمایندگانی را به مجلس بفرستند که زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

 

وی متذکر شد: مردم با مطالعه و آگاهی به افرادی رأی دهند که مکتب و جبهه سلیمانی با استحکام و با قدرت تداوم یابد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار