دکتر نایینی در گرگان :

رئیس ستاد 9 دی کشور گفت :خط نفوذ و فتنه همچنان زنده است و امسال رگه هایی از آن را در مراسمات 16 اذر در دانشگاهها دیدیم و اینها به دنبال تضعیف روحیه استکبار ستیزی و تفکر انقلابی هستند .

تحرکات 16 آذر نشان داد که خط نفوذ فتنه هنوز زنده است

 به گزارش گلستان24، دکتر محمد حسن نایینی رئیس ستاد برگزاری مراسمات یوم الله 9 دی کشور که امروز سخنران مراسم بزرگداشت 9 دی گرگان بود ، در مصلی گرگان اظهار کرد: در شرایطی که نظام در ثبات و امنیت بود و مشارکت بالا و حضور 45 میلیونی مردم در انتخابات سال 88 را داشتیم و درشرایطی که هیچ خطری کشور را تهدید نمی کرد فتنه 88 فضای کشور را ملتهب کرد.

دکتر نایینی افزود: متاسفانه فضای قبل از انتخابات سال 88 نشان از یک برنامه ریزی پیچیده و خطرناک بود ، امواج دروغ ، تهمت و افترا علیه نظام براه انداخته شد .

دکتر نایینی

وی ادامه داد: اتاق فکر آمریکایی فتنه کارهای تئوریکی که در کشورهای دیگر تجربه کردند ، در فروپاشی نظام های سیاسی و انقلاب های رنگین که در 28 کشور بکار گرفتند و در 17 کشور نتیجه گرفتند و حتی موسسه بروکینگز نیز اعلام کرده بود که چندین سناریو برای فروپاشی ایران دارد.

سفرای غربی دخیل در فتنه 88

رئیس ستاد 9 دی کشور اذعان کرد: هر چه در سال 88 پیشتر می رفتیم عمق فتنه بیشتر نمایان می شد ، همه گروههای مخالف نظام بودند و حتی سفرای غربی هم حضور یافتند و این در اعترافات بعد از دستگیری آنها نیز به صراحت گفته شده است .

نایینی اضافه کرد: رسانه های غربی قبل از فتنه راه اندازی و فعال شدند و بعد از انتخابات 88 طوری وانمود کردند که امنیت و ارزشها و صلابت و مشروعیت انقلاب اسلامی در داخل و جهان به خطر افتاده است چرا که تا سال 88 ما حدود 30 انتخابات برگزار کرده بودیم و همیشه در ایران و دنیا انتخابات ما را سالم نمی دانستند اما این بار آن را به چالش کشیدند .

وی تصریح کرد: اینطور در جامعه جا انداختند که ما پیروزیم و اگر غیر از این باشد، تقلب شده و با این دروغ ها باور مردم را تغییر دادند و مردم را برای اردوکشی خیابانی فراخواندند و در این میان افراد با سابقه و شناسنامه دار انقلاب همراه با امام و در مسئولیت بالای نظام با پرچم دفاع از مکتب امام به جنگ با ولایت فقیه رفتند .

 

00941 1

 

هشت ماه به کشور هزینه وارد شد

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ولایت فقیه سرمایه و ستون اصلی کشور است تصریح کرد : با ایجاد فضای غبار آلود فضا برای تشخیص مردم دشوار شد و هشت ماه به کشور هزینه های زیادی تحمیل شد و برخی ها فکر کردند که یک فرصت طلایی برای ضربه زدن به نظام فراهم شده است .

نایینی اضافه کرد: فتنه چند لایه داشت ؛ لایه اول افرادی بودند که در کف خیابان بودند و مردم فقط آنها را می دیدند ، لایه دوم طراحان بودند که معمولا سالم در می روند و الان هم در فضای سیاسی کشور حیات دارند ، لایه سوم سران فتنه بودند و مهمترین لایه نیز امریکا و انگلیس به عنوان پشت پرده و اتاق فکر این جریان عمل می کرد.

رئیس ستاد 9 دی کشور که در جمع تجمع کنندگان گرگانی صحبت می کرد ادامه داد: وزیر خارجه امریکا سال گذشته می گفت ما در حمایت از فتنه گران و سران فتنه کوتاهی کردیم وگرنه آنها نتیچه می گرفتند ، ما به آنها می گوییم شما دیگر چه حمایتی می خواستید بکنید که نکردید ؟

 

00941 1

 

 

فتنه 8 ماهه از جنگ 8 ساله هم خطرناکتر بود

دکتر نایینی با اشاره به اینکه فتنه 8 ماهه از جنگ 8 ساله هم خطرناکتر بود خاطرنشان کرد: دشمن با تمام دارایی هایش آمد اما مردم ایران در 9 دی همه آن را بهم ریختند و در واقع 9 دی یک واکنش ملی ، انقلابی و عاشورایی بود .

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری با بیان اینکه حرکت خودجوش 9 دی در اراده هیچ کسی نیست گفته بود که باید روح این حماسه به مردم منتقل شود و از شعارها و ابزار احساسی پرهیز شود.

این مقام مسئول گفت : خط نفوذ و فتنه همچنان زنده است و امسال رگه هایی از آن را در مراسمات 16 اذر در دانشگاهها دیدیم و اینها به دنبال تضعیف روحیه استکبار ستیزی و تفکر انقلابی هستند اما پیام 9 دی به همه آنها اینست که نه تنها امکان فروپاشی جمهوری اسلامی وجود ندارد بلکه مردم ما همچنان مانند جنگ هشت ساله به پای نظام و رهبری ایستاده اند .

 

00941 1

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار