گلستان با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری همواره در صحنه‌های مختلف حضور پرشور داشته و انتظار می‎رود گلستانی‎های ولایتمدار باری دیگر در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‎های رأی حماسه‎ای دیگر خلق کنند.

گلستانی‎ها باشور به پای صندوق‎های رأی می‎روند/ مشکلات اقتصادی مانع حضور پای صندوق‎های رأی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأیید شورای نگهبان دوم اسفند ماه سال جاری برگزاری می‎شود در این روزهای پایانی تبلیغات تعداد زیادی از نامزدها و طرفدارانشان در سطح استان به طرق مختلف در حال معرفی خود به مردم هستند.

 گلستان با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری همواره در صحنه‌های مختلف حضور پر شور داشته و انتظار می‎رود گلستانی‎های ولایتمدار باری دیگر در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‎های رأی حماسه‎ای دیگر خلق کنند.

* شرکت در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس خواهد کرد

یک شهروند گلستانی در خصوص شرکت در انتخابات دوم اسفند در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و هر ایرانی که عاشق مملکت خود باشد بدون تردید در دوم اسفند ماه پای صندوق‎های رأی حاضر خواهد شد.

علی ساوری با بیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در آینده حضور مقتدرانه در انتخابات خواهند داشت، افزود: باید سرنوشت خود را به یک فرد اصلح بسپاریم، من همچون هر ایرانی ولایتمدار در انتخابات دوم اسفند ماه شرکت می‎کنم به امید آنکه کشور و استان ما به سمت توسعه پیش برود و شاهد آبادانی آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهد کرد فراموش نکنیم ما به تمام شهدایی که برای امنیت و حفاظت از کشور جان خود را نثار میهن و مردم کردند مدیون هستیم، آنها برای بقا و حفظ کشور جنگیدند پس برای حضور پر اقتدار کشور در عرصه جهانی باید در انتخابات و سرنوشت کشور مشارکت کنیم.

* مردم با شناخت کافی نمایندگان خود را انتخاب کنند

شهروند دیگری در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان با تأکید بر شرکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در چند سال اخیر به دلیل تحریم‎های ظالمانه، مردم کشور ما با مشکلات اقتصادی فراونی روبرو شدند اما این مسأله نباید مانع از رفتن به پای صندوق‎های رأی شود.

آرزو اسلامی با بیان اینکه مردم باید با یک انتخاب آگاهانه فردی اصلح، معتقد و قانون مدار را روانه مجلس کنند، تصریح کرد: بدون تردید با یک انتخاب درست شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود در واقع نرفتن به پای صندوق‎های رأی تنها شادمانی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت و اگر به کشورمان علاقه‎مند هستیم و می‎خواهیم شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم باید فردی اصلح را برای ورود به مجلس و قانون‌گذاری انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: شاید یکی از دلایلی که برخی مردم از نمایندگان خود در دوره‎های قبل رضایت نداشتند عدم توجه و شناخت کافی به فرد مورد نظر بود باید یاد بگیریم برای انتخاب‎های مهم زندگی خود شناخت کافی داشته باشیم به خصوص انتخاباتی از جمله مجلس که با آینده کشور در ارتباط است.

* یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گلستانی واجد شرایط رأی دادن هستند/  پیش بینی ۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در سطح گلستان

دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز تعداد نامزدهای تأیید نهایی شده را ۱۷۴ نفر در سطح استان عنوان کرد و گفت: برای این دوره از انتخابات یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گلستانی واجد شرایط برای رأی دادن هستند و ۷۱ هزار رأی اولی داریم.

حمیدرضا ملک‌حسینی با اشاره به تاریخ تولید رأی اولی‎ها برای شرکت در انتخابات گفت: با توجه به اینکه سن رأی دادن هجده سال تمام است و انتخابات در دوم اسفند برگزار می‎شود متولدین دوم اسفند سال 1380 به ما قبل می‎توانند به عنوان رأی اولی در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در استان گفت: ۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان پیش‌بینی شده است نسبت به دوره قبل چهار درصد افزایش تعداد شعب داشتیم در واقع از این تعداد شعب یک‌هزار و ۱۰۰ شعبه ثابت و ۲۸۹ شعبه سیار می‎باشند تعداد ۵۸۵ شعبه شهری و ۸۰۴ شعبه روستایی در سطح استان وجود دارد.

* فرایند رأی‌گیری به صورت الکترونیکی در سطح گلستان انجام می‎شود

دبیر ستاد انتخابات گلستان عوامل اجرایی در حوزه‎های ستادی و اخذ رأی را ۳۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تمام استعلامات مربوط به اخذ رأی در سراسر کشور و استان الکترونیکی انجام می‎شود، دستگاه‌های احراز هویت تحویل گرفته شده و به اندازه کافی در اختیار حوزه‎ها قرار گرفته است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۷۴ دستگاه احراز هویت در سطح استان موجود است و به هر شعبه یک دستگاه اختصاص داده‎ایم همچنین ۲۸۵ دستگاه احراز هویت به صورت ذخیره نگه داشتیم تا اگر احیانأ در یکی از حوزه‎ها یا شعب اتفاقی پیش بیاید از این دستگاه‌ها استفاده شود.

در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفند ماه، گلستانی‌ها که همواره در صحنه‎های انتخابات حضور پررنگی داشتند امسال هم خود را برای یک حضور پرشور آماده می‎کنند و این مهم را در دوم اسفند ماه ثابت خواهند کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار