سیروس کمی فعال فرهنگی گمیشان:

برخی نگران هستند که این برجام در مجلس رد شود. پیشنهاد من به عنوان یک مسلمان اهل سنت این است که دولت این لایحه را هرچه سریعتر به مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

در سال همدلی و همزبانی، دولت باید لایحه برجام را به مجلس ببرد

سیروس کمی، مشاور استاندار سابق خراسان شمالی، شهروند نمونه استان گلستان در سال ٩٠ و دبیر جمعیت پیام عدالت ایران اسلامی است. وی در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، تاکید می کند که طبق قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی، هر گونه تفاهمنامه سیاسی، اقتصادی، بین دولت جمهوری اسلامی ایران با دیگر دولت ها باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی با بیان این که و می گویند این رد شدن عواقب دارد، ادامه می دهد: اما ما به امنیت ملی فکر می کنیم. امنیت ملی در وهله اول قرار دارد.

حاج سیروس کمی برجام مجلس

کمی معتقد است درسالی که از سوی رهبری سال همدلی و همزبانی نامیده شده است، باید لایحه برجام از سوی هیئت دولت به مجس شورای اسلامی ارسال شود. وی می گوید: نمایندگان مجلس دلسوز مردم هستند و انشاءالله خارج از مصحت نظام  به ویژه امنیت ملی تصمیمی نخواهند گرفت و هر تصمیمی که نمایندگان مردم در مجلس بگیرند تابع خواهیم بود. زیرا به گفته امام راحل (ره) مجلس در راس همه امور است. پیشنهاد من به عنوان یک مسلمان اهل سنت این است که دولت این لایحه را هرچه سریعتر به  مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

این فعال سیاسی با بیان این که رئیس محترم جمهور در اظهارات خود گفت ما 3 گل زدیم و 2 گل خوردیم، می گوید: اگر اینطور باشد جای هیچ نگرانی نیست. در سال همدلی و همزبانی، باید با وحدت کلمه برای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون صدها شهید به دست آمده است، تلاش کنیم.

وی تاکید می کند که عدم اعتماد دولت به مجلس، در محیط بین الملل بازتاب منفی خواهد داشت. برجام باید سیر قانونی خود را در مجلس طی کند.

حاج سیروس کمی برجام مجلس

حاج سیروس کمی معتقد است که ما نباید به بهانه توافق، همه گذشته خود را فراموش کنیم. مگر ما از یاد برده ایم که انگلیس چه شیطنت هایی برای ایران اسلامی انجام داده است؟ حالا امروز برای آن ها به بهانه توافق فرش قرمز پهن می کنیم؟! وزیر امور خارجه فرانسه به ایران بیاید و ما برایش جشن پای کوبی بگیریم و بگوییم با دنیا تعامل داریم؟

وی می گوید ما صلح طلب هستیم و ایران مهد دوستی است اما نباید گذشته را فراموش کنیم. ما به فرموده مقام معظم انقلاب، اجازه نمی دهیم عناصر دشمنان قسم خورده ما به بهانه توافق و برجام به کشور نفوذ کنند. برخی عنوان می کنند که حل مشکلات ما در این توافقات است. اما حضرت آقا بیان فرمودند که مشکلات ما در لوزان و وین نیست.

حاج سیروس کمی برجام مجلس

کمی با اشاره به این که اختیار بازگشایی مجدد سفارت انگلیس با دولت است، می گوید: اما چه اشکال داشت برای تعامل و در سال همدلی و همزبانی، حداقل با کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مشورت می شد. ما به بهانه توافق نباید دشمنی خود با نظام سلطه را فراموش کنیم. این دشمنی هنوز پایدار است.

ارسال نظر

آخرین اخبار