استاندار گلستان با اشاره به بیماری کرونا در سطح استان گفت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا گزارش نشده اما آمادگی کامل در سطح استان وجود دارد.

آمادگی کامل گلستان برای مقابله با کرونا/ رعایت اقدامات بهداشت فردی و رفتارهای پیشگیرانه راه غلبه بر کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه شورای مدیریت پسماند شهرداری‌های استان اظهار کرد: مهمترین مسئله با توجه به شیوع گسترده آن رعایت اقدامات بهداشت فردی و رفتارهای پیشگیرانه است.

وی با اشاره به روش‌های مدیریت پسماند و زباله تصریح کرد: در روشی که با همکاری طرف ایتالیایی برای مدیریت پسماند در گلستان اجرایی خواهد شد به زمین بیشتر و آب کمتر نیاز است که با توجه به اقلیم استان قابل اجرا و برای پیشرفت گلستان مفید است.
 استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید شهرداری‌های استان حال و هوای نوروزی شهرها را مفرح و امیدبخش سازند.
وی افزود: سال گذشته در ایام نوروز استان گرفتار سیلی کم‌سابقه شد که امیدواریم با همکاری شهرداری‌ها خاطره تلخ سیل در اذهان مردم کم‌رنگ شود.

* مشارکت ۵۷ درصدی مردم استان گلستان در انتخابات مجلس
استاندار گلستان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همکاری شهرداری‌ها و مدیریت شهری خوشبختانه کمترین تنش در استان اتفاق افتاد و مشارکت ۵۷ درصدی مردم استان به عنوان چهارمین استان کشور ثبت شد و ۶ نماینده مردم استان راهی مجلس شدند و تنها در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان انتخابات به دور دوم کشید که امیدواریم با مشارکت مردم در ۲۹ فروردین نماینده  این حوزه نیز راهی بهارستان شود.
حق‌شناس با اشاره به بیماری کرونا در سطح استان گفت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا گزارش نشده اما آمادگی کامل در سطح استان وجود دارد و مهمترین مسئله با توجه به شیوع گسترده آن رعایت اقدامات بهداشت فردی و رفتارهای پیشگیرانه است.
لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استاندار گلستان، مدیران عامل سازمان های مدیریت پسماند شهرداری‌ها و همیاری‌های شهرداری‌ها برگزار شد موضوعات و مسائل مرتبط با پسماند و شهرداری‌ها مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار