گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در همایش تقدیر از مردم و اعضاء ستادی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان و آق قلا

سخنرانی دکتر سید علی طاهری در همایش تقدیر از مردم و اعضاء ستاد

عکس نوشته سیدعلی طاهری

به گزارش گلستان24، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در همایش تقدیر از مردم و اعضاء ستادی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان و آق قلا:

در طول تاریخ بشریت هر کدام از انبیا که آمدند وعده دانند که در نهایت کل عالم، رو به بندگی خدا خواهد آورد و البته ممکن است در طول مسیر شکستهای ظاهری هم باشد... مثل واقعه کربلا ولی این شکست ظاهری در ادامه مسیر، تبدیل به دمیدن روح جدیدی در کالبد اسلام گردید.

در مسیر حرکت بندگی، حتما سختی هایی هم هست، اما این سختی ها، مقدمه آسانی ها و پیروزیهایی است،

امروز نظام جمهوری  اسلامی دارای قدرت است، لذا نظام استکبار دشمنی میکند.

این قدرت، از برکت خون شهدا و هدایت علما و بزرگان و رهبری قدرتمند و مقاومت مردم بدست آمده، لذا روحیه را نباید از دست داد،

ما باید در مسیر درست حرکت کنیم، چه با نتیجه پیروزی و چه شکست.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پرچم دفاع از حق را بدوش میکشد، اما سختی هایی چون جنگ تحمیلی و تحریمها و ... در مسیر ما قرار گرفت و اینها با عنایت به دشواریهای که ایجاد کرد، باعث توفیقات برای نظام و مردم هم شد،

تا قبل از ظهور حضرت حجت.عج. مشکلات کم نشده، بلکه بیشتر هم خواهد شد، اما ما باید به تکلیفمان عمل کنیم

در  دهمین دوره انتخابات مجلس در برخی از شهرهای کشور، گفتمان اصولگرایی توفیق داشت و در نقاطی گفتمان غیر اصولگرای ولی آنچه مهم است، رأی مردم است و گفتمان اصولگرایی به رأی مردم احترام گذاشته و خواهد گذاشت... و مانند عده ای فتنه به پا نمی کند.

موفقیت گفتمان اصولگرایی در این است که به رأی مردم احترام گذاشت.

در انتخابات ریاست جمهوری 92 با اینکه جریان اعتدال پیروز شد جریان اصول گرایی نجابت به خرج داد و این موفقیت است.

در تهران نیز آراء جریان اصولگرایی نسبت به دوره قبل رشد کرد و این یعنی اقبال مردم نسبت به این گفتمان بیشتر شده است هر چند رأی نیاورد.

جریان فتنه در خارج و داخل رأس و بزرگتر داشته است و سران جریان فتنه بعد از انتخابات 88 با عنایت به رأی پایینی که آورد،  مدعی دروغ شد و نظام را متهم به تقلب کرد و کشور را دچار آشوب کرد ولی جریان اصولگرایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به رأی مردم احترام گذاشت و ادعای دروغ نداشت و جامعه را به آشوب نکشاند.

جریان اصولگرایی کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده، به انسجام و وحدت خواهید رسید و این مطالبه استانها نیز هست و

در انتخابات شوراهها هم با قوت ورود خواهد کرد.

باید در ادامه به آسیب شناسی و بعد انسجام و تقویت جریان گفتمانی و تشکیلات اصولگرایی پرداخت و چتر اصولگرایی باید بزرگتر شده و منافع این جریان گفتمانی بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد و باید از توان نسل جوان انقلابی و اصولگرا در کنار پیشکسوتها در تصمیمات و تشکیلات بهره بیشتری برد.

در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس گرگان و آق قلا، اصولگرایان با بیش از ده چهره شاخص به صحنه آمدند که جمع آراء این دوستان بیشتر از کاندیداهای اصلاح طلب بود و این هم برای اصولگرایان باعث امید و برای اصلاح طلبان زنگ خطر خواهد بود و البته آمدن ما به مرحله دوم برای ما برکاتی هم داشت و اون اینکه متوجه آسیبها شدیم و به ظرفیتهای جدید اصولگرایی رسیدیم و این انسجام ایجاد شده در گرگان و کل استان در مرحله اول و دوم، در ادامه مسیر ظرفیتی خواهد شد برای تبیین و توسعه گفتمان امام و رهبری در کل استان گلستان.

در پایان سپاسگزارم از همه دوستان و عزیزان بزرگواری که به حقیر عنایت داشتند و وارد صحنه حمایت و تبلیغات شدند و کاندیداهای بزرگواری که در هر دو مرحله کاملا همراهی کردند و همچنین مردم شریف و بزرگوار گرگان و آق قلا که همت کردند و در برگزاری انتخابات پرشکوه حماسه آفریدند و از عوامل نظارتی و امنیتی و اجرایی نیز قدردانم. انشاالله نزد پرودگار مأجور خواهند بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار