چه کسانی سود سهام عدالت می گیرند ؟

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت : فقط افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند سهام یک میلیون تومانی داشته و سود سهام عدالت آنها ۲۰۵ هزار تومان است.

نحوه و مقدار واریز سود سهام عدالت از زبان مدیر کل امور اقتصادی و دارای استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ داوود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۹۷ در گلستان آغاز شده و تا پایان هفته به حساب همه سهام داران واریز می‌شود.

طبرسا در خصوص واریز سود سهام عدالت، اظهارکرد: واریز سود سهام عدالت سال ۹۷ در گلستان آغاز شده و تا پایان هفته به حساب همه سهام داران واریز می‌شود.

وی افزود: سود سال ۹۷ سهامداران به ازای هر برگ سهام یک میلیون تومانی ۲۰۵ هزار تومان است که به حساب شبایی که قبلاً در سامانه اعلام کرده بودند، تا آخر هفته واریز می‌شود.

طبرسا گفت: مبلغ برگه سهام‌هایی که اواخر دهه ۸۰ بین سهامداران توزیع شده بود ملاک عمل نیست بلکه عملکرد ۱۰ ساله شرکت‌های سرمایه پذیر مهم است.

وی توضیح داد: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند سهام یک میلیون تومانی داشته که سود سهام عدالت آنها ۲۰۵ هزار تومان است.

طبرسا بیان کرد: برای افرادی که برگه سهم‌های ۵۳۲ هزار تومانی دارند، رقم ۱۰۹ هزار و ۶۰ تومان واریز می‌شود و کسانی که در آن زمان ۴۰ تومان سود سهام عدالت دریافت کرده بودند، در این مرحله ۱۰۰ هزار و ۸۶۰ تومان واریز خواهد شد.

گفتنی است مردم برای برگه‌های یک میلیون تومانی سهام عدالت که مردم حدود ۱۰ سال پیش دریافت کرده‌اند پولی نپرداخته‌اند و ارزش واقعی این برگه‌های یک میلیون تومانی حدود ۵۳۰ هزار تومان است و سود این مقدار (نه یک میلیون تومان) محاسبه می‌شود. بنابراین سود این برگه‌های یک میلیون تومانی سهام عدالت معادل ۱۰۹ هزار تومان است که واریز آن از روز گذشته آغاز شده است.

همچنین اگر فردی در آن زمان پول واریز می‌کرد و  ۵۰۰ هزار تومان دیگر این سهام را می‌خرید، سهام عدالت آنها یک میلیون تومانی می‌شد و امسال ۲۰۵ هزار تومان سود دریافت می‌کرد. به طور مثال کسی که در زمان توزیع سهام عدالت، ۲۰۰ هزار تومان واریز کرده، سهام عدالت آن ۷۰۰ هزار تومانی است و سود سهام این فرد به طور مثال ۱۴۰ هزار تومان می‌شود.

/گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    منووخانواده ام تحت پوشش بهزیستی کمیته امدادنیستیم ولی ازنظروضع مالی درحدصفریم وسهام عدالتمون یک میلیونی هست حالابرامون ۱۰۰هزارواریزکردندلطفاجواب مردم روبدین چرادورغ میگین مردم روگول نزنیدترابخدا

  • ناشناس
    0

    سلام ما عضو کمیته امدادیم ولی بهمون سهام عدالت نمیدن ایا میتونیم ثبت نام کنیم

آخرین اخبار