مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر گلستان:

مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر گلستان با بیان اینکه یک هزار و 239 ایثارگر گلستان از سبد سهام برخوردار می‌شوند، گفت: شرکت جدیدی در قالب سبد سهام است و سهام 40 شرکت را در این شرکت گنجاندند که از سراسر کشور سهام به ایثارگران جهادکشاورزی واگذار می‌شود.

برخورداری یک هزار و 239 ایثارگر گلستان از سبد سهام

به گزارش گلستان24؛محمد صمدی‌نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شرکت جدیدی در قالب سبد سهام است و سهام 40 شرکت را در این شرکت گنجاندند که از سراسر کشور سهام به ایثارگران جهادکشاورزی واگذار می‌شود و یک هزار و 239 ایثارگر گلستانی از سبد سهام برخوردار می‌شوند.
وی در خصوص واگذاری سهام به ایثارگران جهادی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 500 هزار نفر از نیروهای مردمی از طریق جهاد کشاورزی به جبهه‌ها اعزام شدند که در این راستا جهاد کشاورزی برای اینکه از ایثارگران حمایت کند تصمیم گرفت شرکت‌های وابسته به خودش را به ایثارگران اعزامی از جهاد کشاورزی واگذار کند.
مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر گلستان ابراز کرد: حدود 10 سال گذشته در مرحله نخست که شرکت جهاد نفت حمزه را در دستور کار قرار دادیم در این زمینه 600 نفر از ایثارگزان جهاد کشاورزی سهام‌دار شدند که ثمره بسیار خوبی داشت و در سال گذشته حدود 425 میلیون تومان سود سهام دریافت کردند.
صمدی‌نژاد با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر نیروی رزمنده بالای 6 ماه جبهه داریم، خاطرنشان کرد: یک شرکت جدیدی در قالب سبد سهام است و سهام حدود 40 شرکت را در این شرکت گنجانده شده است و از سراسر کشور سهام به ایثارگران جهادکشاورزی واگذار می‌کنند.
وی اذعان کرد: در مراحل مختلف پرونده‌هایی که تا آذرماه تشکیل دادیم حدود 800 عدد بود و اکنون یکهزار و 239 پرونده ارتقا یافت و این پرونده‌ها را به تهران فرستادیم و باید پذیرفت که یکهزار و 239 پرونده‌ای که به تهران ارسال شد دارای سهام شدند
مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر افزود: تا پایان سال جاری این روند ادامه دارد و اگر رزمندگانی وجود داشته باشند که هنوز نتوانستند از سهام برخوردار شوند سعی می‌کنیم که با تهران رایزنی کنیم تا مدت زمان آن تمدید شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار