معاون راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای گلستان گفت: به رغم بارش برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان همه این جاده‌ها باز بوده اما تردد فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی گلستان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان از اواخر شب گذشته شاهد بارش برف در اغلب نقاط کوهستانی و مرتفع استان هستیم.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های امدادی همه راه‌های استان در مناطق کوهستانی باز بوده اما تردد به سبب لغزندگی و برفی بودن محورها تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ‌های راهداری در سطح محورها حضور دارند و مشغول خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی بیان داشت: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی و وضعیت جاده‌ها مردم تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند در غیراینصورت تجهیزات زمستانه به ویژه البسه مناسب، زنجیرچرخ، مواد غذایی و غیره به همراه داشته باشند.

بیکی گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری، نمک و دستگاه‌های برف‌روب نیز در این محورها مستقر است که با کمک حدود 360 راهدار به مردم خدمت می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار