رحمان نیا گفت: پیش بینی می شود از اوایل بامداد روز دوشنبه با استقرار کامل سامانه سرد و بارشی، آسمان نقاط مختلف گلستان بارانی شود.

آسمان گلستان از روز دوشنبه بارانی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدرضا رحمان نیا» امروز (شنبه 10اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر آسمان مناطق مختلف استان گلستان صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: براساس الگوهای پیش یابی تا اواخر وقت فردا بارش باران پیش بینی نمی شود اما با توجه به نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی از فردا بعد ازظهر شاهد افزایش ابر در مناطق مختلف استان گلستان خواهیم بود.

 

وی متذکر شد: براساس پیش بینی های هواشناسی از اوایل بامداد روز دوشنبه با استقرار کامل سامانه سرد و بارشی، بارش باران را برای مناطق مختلف استان خواهیم داشت و فعالیت این سامانه در ارتفاعات موجب بارش برف می شود، همچنین مناطق سردسیر استان در مرزهای مشترک خراسان شمالی بارش پراکنده برف را تجربه خواهند کرد.

 

رحمان نیا با بیان اینکه وضعیت سامانه بارشی تا بامداد چهارشنبه در سطح استان گلستان ادامه می یابد، بیان کرد: به دنبال بارش باران، آبگرفتگی معابر در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی شهرها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی استان گلستان دور از انتظار نیست.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار