رئیس پلیس‌راه گلستان با اشاره به بارش باران و برف در محورهای مختلف استان به خصوص بارش برف در محور توسکستان و خوش‌ییلاق گفت: تردد در محور‌های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محور‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

علیرضا قدمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: بارش باران و برف سنگین از دقایقی پیش در محورهای مختلف استان به خصوص محور توسکستان و خوش‌ییلاق آغاز شده است و تردد در محور توسکستان به دلیل بارش شدید برف تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان، تردد بدون مشکل در حال انجام است؛ اما در محور کوهستانی توسکستان و خوش‌ییلاق تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه گلستان تصریح کرد: در محور کوهستانی خوش‌ییلاق بارش به صورت برف بوده و سطح جاده بسیار لغزنده است لذا رانندگان برای تردد باید احتیاط لازم را داشته باشند.

قدمی افزود: در محور جنگل گلستان نیز شاهد بارش باران هستیم که این بارش نیز باعث لغزندگی سطح جاده و در برخی نقاط کاهش دید راننده شده لذا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از ضروریات رانندگی در این محور است.

وی اضافه کرد: رانندگان و مسافران باید قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند و سعی کنند از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت اقدام به سفر تمامی نکات احتیاطی را مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان در پایان گفت: مسافران قبل از حرکت، از سالم بودن برف پاک‌کن، مناسب بودن آج لاستیک‌ها، داشتن زنجیر چرخ، بودن ضدیخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه‌شوی مطمئن شوند و از سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات نمایشی و مارپیچ و هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز جداً خودداری کنند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار