نصیری گفت: ۹۰۸ روستای گلستان ستاد خدمات سفر را در دهیاری ها تشکیل دادند و خود را برای نوروز ۹۸ آماده می کنند.

تشکیل ستاد خدمات سفر در ۹۰۸ روستای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی نصیری» امروز(یکشنبه 11 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کمیته شهرداری و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر  برای ایام نوروز برنامه ریزی خوبی اتفاق افتاده است.

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: بر این اساس  بخشنامه در بهمن امسال برای شهرستان ها ارسال شده است و 908 روستا ستاد خدمات سفر را در دهیاری ها تشکیل دادند و خود را برای نوروز 98 آماده می کنند.

 

نصیری با بیان اینکه دستورالعملی برای روستاهای استان گلستان در راستای استقبال از نوروز در نظر گرفته شده است، یادآور شد: پاکسازی و زیباسازی معابر، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و آمادگی برای مسائل مرتبط با مدیریت بحران از جمله موضوعاتی است که در این دستورالعمل به دهیاران ابلاغ شده است.

 

وی افزود: از 10 اسفند پاکسازی روستاهای استان گلستان به منظور آماده سازی روستا برای ایام نوروز آغاز شده است.

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان تاکید کرد: برای آماده سازی روستاها 40 اقدام در نظر گرفته شده که شامل تفرجگاه ها و محدوده روستا می شود.

 

نصیری خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ها و نوروزگاه در روستا با تعامل فرمانداری ها در نظر گرفته شده که این برنامه ها از دوم فروردین انجام خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار