فرمانده انتظامی استان گلستان از استقرار ۵۰ ایستگاه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: ۲۳ ایستگاه در تفرجگاه ها فعالیت خواهند کرد که در این مدت پلیس به صورت کامل آماده خواهد بود.

استقرار ۵۰ ایستگاه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز/ ۵ هزار نیرو حافظ امنیت و آرامش شهروندان گلستانی در نوروز ۹۷

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گلستان، روز گذشته (22 اسفند) در جمع خبرنگاران استان گفت: اصحاب رسانه در تولید، ترویج و حفظ امنیت نقش بسیار مهمی برعهده دارند که با کمک این قشر تا کنون اتفاقات خوبی در بخش های خود مراقبتی، آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی رخ داده است که این موضوع باید در آینده تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت در جمهموری اسلامی ایران بر پایه حضور و مشارک مردم است، افزود: در این راستا همه سازمان ها باید ورود پیدا کنند و آن را وظیفه و تکلیف خود بدانند.

جاویدان اظهار داشت: خدمت صادقانه یکی از راهبردهای اصلی ما به شمار می رود که در همین راستا فعالیت خواهیم کرد.

وی با اشاره به بحث چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: در بحث آگاه سازی توسط رسانه ملی تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در دهه گذشته از شرایط خوبی برخوردار نبودیم اما اکنون در بحث خسارت ها روند رو به کاهش است.

وی افزود: باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که هم سنت مردم اجرا شود و هم خسارتی به بیت المال و سلامت مردم وارد نشود تا چهارشنبه سوری خوبی را رقم زنیم.

جاویدان با بیان اینکه در اجرای مراسم ها نباید از خط قرمزها عبور کرد، اظهارداشت: اگر فردی باعث ایجاد خسارت برای شهروندان و اختلال در نظم عمومی شود حتما برخورد قاطعی با فرد مورد نظر خواهد شد و دراین راستا هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی حتما درصحنه حضور خواهند داشت و در صورت تخلف افراد را دستگر خواهند کرد که تاپان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود.

استقرار 50 ایستگاه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز 97

وی در ادامه با اشاره به طرح نوروزی، خاطرنشان کرد: به لحاظ امنیتی طرح نوروزی یکی از عمده ترین و مهمترین برنامه های ناجا محسوب می شود.

جاویدان اظهارداشت: با توجه به افزایش حجم مسافران ترافیک قابل توجهی ایجاد می شود و باید تمهیداتی برای آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: «آرامش بهاری با نظم و امنیت» شعار امسال است که امید است با رعایت نظم و امنیت شاهد کاهش حوادث و جرائم در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان از استقرار 50 ایستگاه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز 97 خبر داد و گفت: 23 ایستگاه در تفرجگاه ها فعالیت خواهند کرد که در این مدت پلیس به صورت کامل آماده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حوزه ترافیک درون شهری و برون شهری در ایام نوروز فعال هستند، افزود: آگاهی بخشی به مردم یکی از اهداف اصلی ما به شمار می رود.

جاویدان اظهارداشت: تا کنون همکاری های خوبی با بسیج و دیگر نهادها صورت گرفته است و امید است با تعاملاتی که انجام شده نوروز بسیار به یادماندنی را برای مردم و مسافرین رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه بازرسی ها در ایام نوروز در دستور کار است، تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با مراجع قضایی صورت گرفته اگر در این ایام رانندگان حرکات نمایشی داشته باشند، ضمن اعمال قانون خودرو و وسیله نقلیه به مدت 15 روز در پارکینگ خواهد ماند.

5هزار نیرو حافظ امنیت و آرامش شهروندان گلستانی در ایام نوروزخواهند بود

فرمانده انتظامی گلستان نیروهای به کار گرفته شده در ایام تعطیلات نوروزی را پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: این نیروها تا پایان 15 فروردین اجرای ماموریت خواهند کرد.

وی افزود: امسال با نظارتی که براماکن عمومی داشتیم از  43 هزار 877 مورد بازدید به عمل آمد که از این تعداد هزار 556 مورد پلمپ شدند و برای چهار هزار و 138 مورد پروانه صادر شد.

 

پایان پیام/

منبع : شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار