مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از تصویب بالاترین اعتبار آبخیزداری در استان خبر داد و گفت: امسال بالاترین اعتبارات آبخیزداری را در سطح استان داشتیم که اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان در این زمینه برای استان مصوب شد.

تصویب اعتبار 52 میلیارد تومانی آبخیزداری گلستان/ پیش‌بینی اتمام عملیات آبخیزداری در مساحت 75 هزار هکتار

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوطالب قزلسفلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال جاری بالاترین اعتبارات ملی و استانی در زمینه آبخیزداری را داشتیم و اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان در این زمینه برای استان مصوب شد.
وی اجرای طرح آبخیزداری در استان گلستان را یک اقدام پیشگیرانه برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شرایط سیل‌خیز و سیل‌گیر بودن استان گلستان اجرای طرح آبخیزداری یک امر بسیار ضروری است.
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ابراز کرد: با تخصیص اعتباری که برای آبخیزداری استان گلستان در نظر گرفته شده است پیش‌بینی می‌کنیم که عملیات اتمام آبخیزداری در 11 شهرستان گلستان با ایجاد 17 حوزه آبخیز در مساحت 75 هزار هکتار انجام شود.
* توزیع رایگان یک میلیون و 200 اصله نهال مثمر و غیرمثمر در گلستان
قزلسفلو با تبریک هفته درختکاری از توزیع نهال در سطح استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته درختکاری از تاریخ 14 آذرماه جاری لغایت تا پایان هفته توزیع نهال در مصلی‌ها و ادارات به صورت رایگان ارائه می‌شود.
وی در خصوص توزیع رایگان نهال در استان گلستان اظهار کرد: از تاریخ 14 اسفند به مدت یک هفته حدود یک میلیون و 200 اصله نهال مثمر و غیرمثمر به صورت رایگان در اختیار مردم استان گلستان قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار