مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان از اتمام تعمیرات منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

تعمیرات خانه‌ها در مناطق سیل‌زده گلستان به اتمام رسید/ پرداخت بلاعوض 12 میلیون تومانی به مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در استان گلستان که در سال جاری رخ داد تعداد ۲۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستان دچار خسارت شدند که تقریبا فعالیت تعمیراتی منازل در مناطق سیل‌زده گلستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستان دچار خسارت شدند که از این تعداد ۷ هزار و ۴۰۰ واحد آن تخریبی و ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد دیگر آن تعمیراتی بود.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان با اشاره به اینکه فعالیت تعمیراتی منازل در مناطق سیل‌زده گلستان تقریبا به اتمام رسیده است، ابراز کرد: از ۷ هزار و ۴۰۰ خانه‌ای که بر اثر وقوع سیل اخیر در استان گلستان دچار خسارت شدند تاکنون پی‌ریزی حدود ۶ هزار و ۵۳۰ واحد صورت گرفت.

پرداخت بلاعوض مبلغ ۱۲ میلیون تومانی برای مناطق سیل‌زده گلستان

زمانی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون فونداسیون ۴ هزار و ۹۳۰ واحد را انجام دادند، خاطرنشان کرد: اسکلت ساختمان برای ۳ هزار و ۳۰۰ واحد از مناطق سیل‌زده استان گلستان ایجاد شد.

وی اظهار کرد: به مردم استان گلستان قول داده بودیم که تا پایان سال جاری تمام واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده استان گلستان به اتمام برسد که برای افرادی که منازلشان قابل سکونت نیست و در چادرها به سر می‌برند برای همه این افراد مبلغ ۱۲ میلیون تومان برای اجاره بهای واحد در شهرها به صورت بلاعوض پرداخت کردیم.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان ابراز کرد: بیشتر افرادی که منازل خود را در سیل اخیر از دست دادند و اکنون در چادر زندگی می‌کنند کار احداث منازل آنها در حال اتمام است و به زودی خانه‌هایشان را تحویل خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار