مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان گلستان از حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا خبر داد.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا حمایت می‌کند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان، دانیال پولادوند مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان گلستان گفت: این صندوق در راستای حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خود در مقابل شیوع ویروس کرونا، کانال ارتباطی ویژه‌ای را برای اعضا در قالب کمپین «روستای بدون کرونا» راه‌اندازی کرده است.

او افزود: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متاسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۲۷، به ما اطلاع دهند.

پولادوند گفت: هدف ما از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده‌های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده‌اند یا به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

او تصریح کرد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع‌رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری استان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم نیز اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر این بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون پیامک‌های آموزشی با محتوای مورد تائید مراجع رسمی کشورمان برای خانواده‌های عضو صندوق ارسال شده و از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز پیام‌های بهداشتی را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار